مدير عامل شركت گاز استان اردبيل گفت: در سالجاری بطور متوسط روزانه نزديک به 9 ميليون متر مكعب گاز در بخش های مختلف خانگی ، صنعتی و تجاری مصرف می گردد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فيروز خدائی، مدير عامل شركت گاز استان اردبيل با اشاره به اينكه در سال 95،  2 ميليارد و 472 ميليون و 700 هزار متر مكعب گاز طبيعی در بخش های مختلف خانگی، تجاری، صنعتی و CNG استان مصرف شده است افزود: در سال 94 ، 2 ميليارد و 208 ميليون و 600 هزار متر مكعب گاز طبيعی در بخش های ياد شده مصرف شده بود كه اين ميزان مصرف بيانگر افزايش 12 درصدی مصرف اين نعمت الهی در سطح استان می باشد.

وی افزايش ناچيز گاز مصرفی در سال 95 را مرهون همكاری مردم شريف استان دانست و از تلاش های انجام يافته جهت فرهنگ سازی استفاده بهينه از اين نعمت الهی تقدير بعمل آورد.

خدایی به آمار گازرسانی در سطح استان اشاره كرد و افزود: در حال حاضر بالغ بر 428 هزار مشترک شهری و روستايی تحت پوشش گاز طبيعی می باشند.

وی با اشاره به اينكه شبكه های گازرسانی سراسر كشور به هم پيوسته است، تاكيد نمود: رعايت مصرف بهينه و منطقی از گاز طبيعی، زمينه را برای تامين گاز تمامی هموطنان عزيز در سراسر كشور فراهم خواهد كرد.

 

انتهای پیام/ح

افزایش 12 درصدی مصرف گاز طبیعی در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.