نرجس امام قلی نژاد عضو تیم ملی تیراندازی بانوان و دارنده مدال نقره بازی های آسیایی اینچئون با خانواده شهید مدافع حرم مهدی عسگری والامقام دیدار کرد.

دیدار قهرمان تیراندازی بانوان با خانواده شهید مدافع حرمبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به مناسبت اولین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم مهدی عسگری نرجس امام قلی نژاد عضو تیم ملی تیراندازی بانوان و دارنده مدال نقره بازی های آسیایی اینچئون با خانواده این شهید والامقام دیدار کرد.

نرجس امام قلی نژاد در این دیدار صمیمی گفت : من همیشه خودم را مدیون شهدا می دانم و تلاش می کنم دینم را به این عزیزان ادا کنم گرچه این کار غیر ممکن است چون شهدا از خون و جوانیشان برای سربلندی ایران اسلامی گذشتند که تلاش من در مقابل ایثارشان ناچیز است .

قهرمان بازی های کشورهای اسلامی با بیان اینکه همسران شهدا در رسیدن این عزیزان به اهدافشان نقش بسزایی داشتند، افزود : شهدای مدافع حرم از ارزشمند ترين بخش زندگيشان گذشتند تا مردم آرامش داشته باشند ، گذشتى كه هيچ وقت قابل جبران نيست .

بر اساس این گزارش در ادامه این دیدار نرجس امام قلی نژاد و الهام مولایی همسر شهید مدافع حرم مهدی عسگری گفتگو صمیمی کردند که فیلم و تصاویر آن را مشاهده می کنید .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار