پلیس فدرال عراق نخستین ویدیوی ثبت شده از زنان داعش را به خبرگزاری روسیه داده که در این فیلم از زن سه تروریست‌ داعشی در موصل بازپرسی می‌شود.

بازپرسی از زنان تروریست‌های داعشی در موصل+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،در این فیلم گفتگویی کوتاه با زنانی که همسرانشان از تروریستهای داعشی بوده اند و مجبور به زندگی با آنها بودند را مشاهده خواهید کرد که زن اول از کشته شدن همسرش در موصل می گوید و اینکه به اجبار عمویش تن به این خفت داده تا عموی او با این کار ارتقاء درجه بگیرد.

حبس شدن در زیرزمین برای جلوگیری از درز اطلاعات

وی همچنین در ادامه صحبتهایش گفت: اگر از دست آنها فرار نکردم دلیلش این بود که در زیرزمین زندانی بودم و شوهرم به خاطر اینکه دایی های من ارتشی بودند مرا حبس کرده بود تا مبادا به آنها گزارشی درباره تروریستهای داعش بدهم.

هنگامی که از زن دوم داعشی پرسیده می شود که شوهرت داعشی بود، او تنها با تکان دادن سرش این را تایید می کند و می گوید که شوهرش چند روز پیش کشته شد، پدر این زن هم داعشی بود و به تازگی کشته شده است.

زن سوم در حالی که یک کودک خردسال در آغوش دارد می گوید، شوهرش در حمله هوایی کشته شده و زمانی که داعش در سال 2014 شهر موصل را تصرف کرد به دست داعش افتاد.

شاکر جودت فرمانده پلیس عراق به خبرگزاری روسیه گفت: زنان که حاضر به مصاحبه در برابر دوربین فیلمبرداری شده اند، بی‌گناه هستند و اگر در جنایات نقش داشتند، به اجبار بوده و هیچ تمایلی به این کار نداشته اند.

انتهای پیام/

مصاحبه با زنانی که همسر تروریستهای داعش بودند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۴ ۳۰ بهمن ۱۳۹۷
اینا از مرداشون بدترن . خیلی ها فکر میکنن اینا مثل زنان عادی جامعه هستن ولی اینطور نیست اینها در بین جانی ترین و وحشی ترین آدمها از کارهای تبلیغاتی تا شکنجه کردن و عملیات نظامی و انتحاری رو بر عهده داشتن
Iran (Islamic Republic of)
سید
۲۳:۴۰ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
به قول قدیمیها ترحم برپلنگ تیزدندان ستمکاری شودبرگوسفندان افعی رونبایدکشت بایدزیزپاسرشوله کرداین بچه هاهمون بذرهای این علفهای هرزندکه روزی یه جای سرازخاک درمیارنندوداعش دیگه ای پدیدمیاداگه مسولین مرتبط بااینها دل کشتن بچه های داعشوندارندمن حاضرم این کاروبکنم اگه داعشی هابودنندرحم به طفل مانمیکردنندحالاچرامابایدبه اونارحم کنیم اینهاازنسل هرمله هستنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۱۹ تير ۱۳۹۶
این بچه ها مال خودشونه یا ماله داعشی ها هس.معلوم نیست چند تا پدر دارن