فیلم کوتاه «شمع سرد» به نویسندگی و کارگردانی نوید زارع و تهیه کنندگی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان تولید و آماده نمایش شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان کردستان ضمن اعلام این خبر گفت: در ادامه حمایت از تولید آثار کوتاه سینمایی و همچنین هنرمندان جوان و مستعد فیلمنامه «شمع سرد» به نویسندگی هنرمند جوان و توانمند حوزه هنری نوید زارع پس از تصویب در شورای ارزیابی آثار سینمایی حوزه هنری و شورای طرح وبرنامه به مرحله تولید رسید و هم اکنون پس از مراحل تصویربردای و تدوین در مدت زمان 17 دقیقه با موضوع اجتماعی آماده نمایش شد.

زانیار لطفی افزود: نوید زارع متولد ۱۳۷۴ سنندج دارای مدرک کاردانی انیمیشن و دانشجوی کارگردانی سینما است که چهار فیلم کوتاه را در کارنامه کاری خود دارد.

وی عنوان کرد: فیلم‌های «سیاه، سفید، قرمز»، «نوروز» را به صورت شخصی و فیلم‌های «صد ثانیه چراغ قرمز» و «شمع سرد» را با تهیه کنندگی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان تولید کرده و موفقیت‌هایی را نیز کسب کرده است.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری در خصوص موفقیت‌های این هنرمند افزود: کاندیدای دهمین دوره جشنواره فیلم صد، کاندیدای بهترین فیلم در جشنواره تایم لاین ایتالیا، کسب جایزه بهترین فیلم دانشجویی از جشنواره مون لایت ایتالیا، کاندید بهترین فیلم جشنواره فیمینیست بوردر کانادا، حضور و انتخاب در میان 10 فیلم فینالیست جشنواره استو یونان، حضور در جشنواره رویش، حسنات، سما، نهال، پاسارگاد، المپیاد و کودک همدان اشاره کرد.

لطفی در خصوص داستان این فیلم نیز گفت: اهورا که پسری 10 ساله است و با مادربزرگ پیرش زندگی می‌کند به دلایل مشکلات مالی مجبور به شرکت در یک مسابقه مدرسه‌ای می شود که برخلاف میل خودش است...  

 انتهای پیام/م

فیلم کوتاه «شمع سرد» تولید شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.