فرماندار شهرستان بیرجند گفت: مردم سالاری دینی از اصول نظام جمهوری اسلامی است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ ناصری،فرماندار شهرستان بیرجند ظهر امروز در کارگاه آموزشی و توجیهی منتخبان پنجمین دوره شورای اسلامی شهرهای بیرجند، درمیان، خوسف، قهستان، طبس مسینا و گزیک گفت:مردم سالاری دینی یکی از اصول نظام جمهوری اسلامی است که بر طبق این اصل مردم باید در اداره امور دخیل باشند.

وی با بیان اینکه منتخبان در شوراها با رأی مردم شاکله امور را در دست می‌گیرند،افزود:بر کسی پوشیده نیست که منتخبان شوراها از بطن مردم انتخاب می‌شوند.

فرماندار شهرستان بیرجند با اشاره به اینکه اعضای شوراها باید برای رفع نیازهای مردم تلاش کنند،گفت: شهرهای خراسان جنوبی نیازمند توسعه است و برای توسعه شهرها باید از امکانات موجود و اعتماد مردم به نحو احسن کمک گرفته شود.

ناصری با بیان اینکه منتخبان در شوراها باید به اقداماتی مانند کمک به مسائل اقتصادی شهرها و جذب سرمایه‌گذاری توجه کنند،افزود: شهرهای خراسان جنوبی نیازمند توسعه جدی است که باید با همکاری شوراها مصوبات عالی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه شوراها باید اشراف کامل نسبت به قانون شوراها و قانون شهرداری‌ها داشته باشند،گفت: اعضای منتخب شوراها باید اطلاعات خود را در مورد برخی قوانین بالا ببرند.

فرماندار شهرستان بیرجند افزود: در برخی از مصوبات شورای قبلی بیرجند مشکلات داشتیم که امیدواریم با افزایش دانش حقوقی افراد مصوباتی ارزشمند و قانونی برای توسعه شهری مصوب شود.

ناصری گفت: تعامل و همکاری بین شوراها و بخش دولتی موجب می شود تا شاهد توسعه ی روز افزون شهرهای خراسان جنوبی باشیم.

انتهای پیام/ب

توسعه روز افزون خراسان جنوبی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.