۲۷۰ ایده و اختراع در سامانه فن بازار ملی ایران ثبت شده است.

ثبت ۲۷۰ ایده و اختراع در سامانه فن بازار ملی ایرانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رییس مرکز فن بازار ملی ایران در بازدیداز مرکز خدمات کسب و کار و شهرک فناوری صنایع شیمیایی شیراز گفت: تاکنون ۲۷۰ اختراع و نوآوری در سامانه فن بازار ملی ایران شناسایی و ثبت شده است و صنعتگران متقاضی نیازهای فناورانه می‌توانند با مراجعه به این سامانه از این ظرفیت استفاده کنند.


اکبر قنبرپور در این بازدید احصا و شناسایی نوآوری‌ها، اختراعات و طرح‌های فناورانه موجود در کشور و معرفی آن به صنایع متقاضی را از مهمترین رسالت‌های فن بازارهای منطقه‌ای اعلام کرد و افزود: ایجاد پیوند بین صاحبان صنایع با صاحبان ایده و اختراع به منظور فراهم کردن زمینه تجاری سازی این ایده‌ها با فعالیت فن بازار‌ها محقق شده است.


وی در ادامه برگزاری فستیوال‌های فناورانه را از برنامه‌های مهم این مرکز اعلام کرد و گفت: تاکنون ۷ فستیوال فناورانه برگزار و در آن‌ها ۱۰ اختراع به ارزش ۸۰ میلیارد ریال به فروش رفته است.


شهرام کمال زاده معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان فارس هم برگزاری دو فستیوال تخصصی فناورانه در استان فارس را از برنامه‌های امسال مرکز فن بازار ملی ایران بیان کرد و گفت: فستیوال فناوری برق الکترونیک و مخابرات مرداد همزمان بابرگزاری نمایشگاه بین المللی الکامپ و تلکامپ در شیراز برگزار می‌شود.


وی همچنین با بیان اینکه از زمان فعالیت فن بازار منطقه‌ای فارس تاکنون ۴۰ نیاز فناورانه در واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان شناسایی شده است گفت: از این تعداد تاکنون ۷ نیاز فناورانه رفع شده است.

انتهای پیام/ر

ثبت ۲۷۰ ایده و اختراع در سامانه فن بازار ملی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۱۸ تير ۱۳۹۶
آدرسشم مینوشتی پروفسور
آخرین اخبار