ورزشگاه پنج هزار نفری گرمسار با 95 درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان شهریور امسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ داریوش طاهری فرماندار گرمسار گفت: ساخت ورزشگاه پنج هزار نفری گرمسار از دولت دهم آغاز شد اما به دلیل تخصیص یافتن منابع در دولت یازدهم و با تلاش مسوولان استانی و نماینده مردم شهرستان گرمسار و آرادان این طرح مهم ورزشی تا شهریور به بهره برداری می رسد.


وی خاطرنشان کرد : بیش از چهار میلیارد تومان برای ساخت ورزشگاه در دولت یازدهم هزینه شده است و با افتتاح این طرح مهم ورزشی شور و نشاط اجتماعی در این شهرستان دوچندان می شود.


وی با اشاره به اجرای برنامه راه اندازی چمن مصنوعی این ورزشگاه ،گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده تا پایان مرداد 96 این عملیات به پایان می رسد.


طاهری تصریح کرد : با راه اندازی و ساخت ورزشگاه فوتبال علاوه بر این که تمایل جوانان گرمسار به حضور منسجم در میادین ورزشی افزایش می یابد همچنین به دلیل همجواری این شهرستان با استان تهران، تعداد قابل توجهی از تیم های فوتبال لیگ برتری و دسته اول کشور می تواند اردوهای تدارکاتی خود را در این گرمسار برگزار کنند.


وی اضافه کرد : بیش از 200 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل طرح های ساخت خانه های ورزشی روستایی از محل اعتبارات ملی وزارت ورزش و جوانان تخصیص یافت که این امر گامی مهم برای اتمام اینگونه طرح هاست.


فرماندار گرمسار تصریح کرد : یکی از راه های ارتقای سلامت و افزایش نشاط اجتماعی افزایش سرانه ورزشی در منطقه است که در همین ارتباط در دولت یازدهم بیش از 20 خانه ورزشی روستایی در گرمسار به بهره برداری رسید.


انتهای پیام / د


ورزشگاه پنج هزار نفری گرمسار به زودی افتتاح می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.