رهبر قنبری گفت: برای اکران فیلم سینمایی «نسترن‌های وحشی» به دنبال پخش‌کننده هستم.

نسترن‌های وحشی پروانه نمایش گرفت/ حضور چهره‌های جدید در آثار رهبر قنبریرهبر قنبری کارگردان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص پروانه نمایش فیلم سینمایی «نسترن‌های وحشی» گفت: «نسترن‌های وحشی» پروانه نمایش گرفته است، اما هنوز برای اکران آن اقدامی نکرده‌ام و باید برای به نمایش در آوردن این اثر سینمایی به دنبال پخش‌کننده باشم.

قنبری در خصوص میزان رضایتش از اکران فیلم در جشنواره کودک و نوجوان اصفهان اظهار داشت: به نطرم خیلی عالی بود و از فیلم استقبال شد. نمایش «نسترن‌های وحشی» به سانس فوق‌العاده هم رسید اما من نمی‌توانم بگویم چرا این اتفاق افتاد و به چه علتی از فیلم استقبال شد چرا که من نمی‌توانم خودم از کار خودم تعریف کنم.

وی در خصوص جدیدترین فعالیت خود اظهار داشت: 21 تیر ماه امسال فیلم «بلندی‌های تات نشین» را شروع خواهم کرد که لوکیشن‌های آن در حیران، طارم، خلخال و الموت می‌گذرد.

این کارگردان در خصوص استفاده کردن از بازیگران حرفه‌ای گفت: من در فیلم‌هایم از بازیگران حرفه‌ای استفاده نمی‌کنم و ترجیح می‌دهم که چهره‌های جدید در فیلم‌هایم به ایفای نقش بپردازند و حتی از بازیگرانی که سال‌های گذشته در فیلم خودم شروع به کار کردند و امروز حرفه‌ای شدند، نیز استفاده نمی‌کنم.

 

انتهای پیام/

                                                                 فیلم سینمایی نسترن‌های وحشی مجوز اکران گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار