احمدیان خبر داد:

استقرار آزمایشگاه فیزیولوژی مرکز منابع انسانی و آموزش در نیروگاه اتمی بوشهر

معاون انرژی اتمی و مدیر عامل شرکت توسعه و تولید انرژی اتمی از استقرار آزمایشگاه روان شناسی و فیزیولوژی مرکز منابع انسانی و آموزش در نیروگاه اتمی بوشهر خبر داد.

استقرار آزمایشگاه فیزیولوژی مرکز منابع انسانی و آموزش در نیروگاه اتمی بوشهربه گزارش  خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمدیان‌ معاون انرژی اتمی و مدیرعامل‌ شرکت توسعه و تولید انرژی اتمی در مراسم رو‌نمایی و امضاء قرارداد استقرار آزمایشگاه روان شناسی و فیزیولوژی‌ مرکز منابع انسانی و آموزش شرکت بهره‌برداری نیروگاه اتمی بوشهر توسط دانشگاه شهید بهشتی که صبح امروز در سالن شهریاری ساختمان ریاست این دانشگاه برگزار شد،  به امضای قرارداد استقرار آزمایشگاه روان شناسی و فیزیولوژی بین شرکت تولید و توسعه انرژی اتمی و دانشگاه شهید بهشتی اشاره و اظهار کرد:این قرارداد در هشت مرحله و در بازه زمانی 36 ماه با مشارکت دانشگاه شهید بهشتی و منابع انسانی نیروگاه اتمی بوشهر اجرایی می شود.

وی گفت: قرارداد استقرار آزمایشگاه روان شناسی و فیزیولوژی 10 سال بوده و بر اساس آن همکاری در قالب فعالیت های پشتیبانی، علمی و فنی ادامه خواهد داشت.

احمدیان‌  ادامه داد: تامین استانداردها و الزامات روان شناختی مورد نیاز برای مشاغل بر اساس قابلیت ها و دیگران مورد نیاز مشاغل نیروگاه اتمی بوشهر، ایجاد رضایت شغلی انگیزشی در کارکنان، کاهش میزان خطا و دوباره کاری و هزینه سازی از اهداف این قرارداد است.

معاون انرژی اتمی و مدیرعامل‌ شرکت توسعه و تولید انرژی اتمی افزود: افزایش میزان دقت در آموزش مورد نیاز کارکنان، رعایت اصل شایستگی و کمک به توسعه عدالت سازمانی، امکان ارزیابی و نگهداشت علمی و حرفه ای کارکنان و توسعه بهبود و سطح توانایی شغلی کارکنان از دیگر اهداف این قرارداد است.

 وی با بیان اینکه بحث روان شناختی‌ پرسنل در این قرارداد از اهمیت بسزایی برخوردار است، گفت: این قرارداد یک همکاری سازمان‌ یافته بین صنعت و دانشگاه را مطرح می‌کند، ما گفتگوهایی‌ با برخی استادها داشته‌ایم اما اینکه به عنوان یک مجموعه منسجم یک مسئولیت مشخص را بپذیریم‌ تاکنون موفق به این امر نشده‌ایم که خوشبختانه در این قرارداد این امر محقق شد.

در حال تکمیل...

بی نیازی آموزش نیروی انسانی آزمایشگاه روان شناسی و فیزیولوژی از روس ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار