نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تنها راهکار مقابله با این تهدیدات را حفظ و تقویت روحیه انقلابیگری دانست .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در جمع دانشجویان شرکت کننده در این طرح به تهدیدات عدیده دشمنان علیه گفتمان انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت : امروز تهدیدات دشمنان داخلی و خارجی اصل نظام جمهوری اسلامی را به چالش کشانده و دشمنان درصدد تضعیف انقلاب اسلام و ارزش های آن هستند .

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم خطرناک ترین نوع تهدید علیه انقلاب اسلامی را مربوط به حوزه گفتمان انقلاب اسلامی و هویت آن دانست و گفت : دشمنان داخلی و خارجی و مزدوران آن در پهنه ای به گستره ی غرب آسیا در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایستاده اند و در صدد ضربه زدن به گفتمان انقلاب اسلامی و تحریف اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) هستند .

امام جمعه تبریز ایجاد گروه های تکفیری و تروریستی و پشتیبانی دشمنان از این گروه ها را با هدف ایجاد چالش گفتمان در مقابل انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد وگفت: هزاران سایت و خبرگزاری و روزنامه های معاند بیگانه همگی با هدف تضعیف گفتمان انقلاب اسلامی و ارزش های اسلامی فعالیت می کنند .

وی تنها راهکار مقابله با این تهدیدات را حفظ و تقویت روحیه انقلابیگری دانست و افزود : همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند روحیه انقلابیگری موجب پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی شد و امروز هم برای تعالی و پیشرفت ایران اسلامی نیازمند حفظ روحیه انقلابیگری و حفظ گفتمان و ارزش های ناب انقلاب اسلامی هستیم .

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی مهمترین ضرورت انقلاب اسلامی در مقطع فعلی را تقویت بنیه نظامی و دفاعی برشمرد و افزود سیاست های پیچیده امریکا در منطقه و گسترش گروه های تکفیری ، جنگ افروزی های منطقه ای و خرید های تسلیحاتی و غیره ایجاب می کند ایران نه تنها قدرت دفاعی خود را حفظ کند بلکه به ارتقاء توان دفاعی خود اقدام و آنرا حفظ کند .

وی تاکید کرد : کسانی که ارکان نظام وابسته به آنهاست نباید یک لحظه از ارتقاء سیستم دفاعی کشور غافل باشند چرا که پاسداری از انقلاب اسلامی که حاصل مجاهدت و فداکاری انسان های بزرگ است تنها با تلاش نیروهای مسلح حاصل می شود .

نهمین دوره آموزشی مبانی اندیشه اسلامی دانشجویان آذربایجان شرقی موسوم به طرح ولایت در دانشگاه شهید مدنی اذربایجان در حال برگزاری است.
طرح ولایت ، دوره ای اندیشه ای است که آیت الله مصباح یزدی آن را در موسسه اموزشی و پزوهشی امام خمینی ( ره ) قم طرح ریزی کرده و 21 سال است که برای ارتقای معرفتی دانشجویان برگزار می شود .

دوره طرح ولایت هر ساله در تابستان با حضور دانشجویان در مدت 40 تا 50 روز در سطح کشوری و در مدت 10 روز در سطح استانی برگزار می شود و نهمین دوره آن 17 تا 26 تیر در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در شهرستان اذرشهر برپاست .

 

انتهای پیام/ش

هجمه به گفتمان هویتی انقلاب اسلامی مهمترین تهدید نظام است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.