به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، کامران علی پور گفت: در راستای ساماندهی در تولید، بستهبندی و عرضه محصولات، ثبت برند خوشه در دستور کار قرار گرفت.
معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی مازندران با اشاره به اهمیت و ضرورت برندسازی، افزود: فواید برندسازی علاوه بر ارزشآفرینی، برای کسب و کار کوچک و متوسط بسیار حائز اهمیت است.
علی پور گفت: در سطح خوشه قزلآلای آمل برای تولید و فروش خوراک ماهی و ماهی قزلآلا، برند اکوآگرین با پیگیری کنسرسیوم صادراتی فعال در سطح خوشه ایجاد شده است تا در گامهای بعدی، زمینه حضور کنسرسیوم تحت این برند، در بازارهای خارجی فراهم میشود.
وی مهمترین اهداف از ایجاد برند در خوشه صنعتی را تأمین اعتبار، ارتباط با مخاطب و تحریک افراد برای خرید دانست و افزود: هدف از برندسازی یک محصول، درواقع ایجاد ذهنیت و چشمانداز نسبت به تجارت در مشتریان است.
انتهای پیام/ع