سرمربی تیم ملی دانشجویان گفت: با توجه به اینکه تاکنون تیم های خوبی برای حضور در لیگ جودو ثبت نام کرده اند، مطمئنا امسال لیگ پویایی را شاهد خواهیم بود.

وحید زارع نژاد در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در مورد برگزاری لیگ برتر جودو پس از وقفه ای یک ساله اظهار داشت: با توجه به اینکه قرار است مرداد ماهسال جاری، فصل جدید لیگ برتر جودو شروع شود فعلا در حال بستن قرارداد با اعضای تیم هستیم. خوشبختانه اکثر جودوکاران ما عضو تیم ملی دانشجویان هستند.

وی ادامه داد: دانشگاه پیام نور بیشتر به دلیل پویایی و جهش رو به جلوی دانشجویان این دانشگاه، در لیگ تیم داری می کند که این امر موجب می شود تا انگیزه دانشجویان بیشتر از گذشته شود. در تیم ما ملی پوش فیکس وجود ندارد ولی در این مدت مذاکراتی را با جودو کاران مطرح کشور انجام داده ایم تا بتوانیم آن ها را به عضویت تیممان در بیاوریم.

سرمربی تیم دانشگاه پیام نور فارس در ادامه افزود: با توجه به اینکه سال گذشته لیگ جودو برگزار نشد احتمالا امسال شاهد اتفاقات جدیدی در لیگ خواهیم بود. تاکنون تیم های خوبی برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی کرده اند و با این اوصاف به نظر می رسد لیگ جذاب و پویایی را شاهد خواهیم بود.

سرمربی تیم ملی دانشجویان درمورد اعزام این تیم به مسابقات المپیک دانشجویان گفت: تاکنون 2 مرحله مسابقه انتخابی را پشت سر گذاشته ایم و از فردا نیز قرار است مرحله جدید اردوها با حضور ورزشکاران ملی پوش آغاز شود. طبق برنامه ریزی انجام شده قرار است مسابقات المپیک دانشجویان از روز 23 مرداد در کشور چین تایپه برگزار شود، این رقابت ها قطعا از کیفیت بالایی برخوردار خواهد بود و با شناختی که از نفرات تیم داریم مطمئنم که می توانیم نتایج خوبی را در آن مسابقات کسب کنیم.

انتهای پیام/

زارع نژاد: مطمئنم دانشجویان می توانند در چین تایپه نتایج خوبی را کسب کنند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار