معاون راهداری و حمل و نقل استان کرمانشاه گفت: آماده پذیرایی از زوار اربعین هستیم.

 

 معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل استان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت: امسال با توجه به بازگشایی مرز خسروی برای تردد زوار اربعین در صدد هستیم که حمل و نقل و جابه جایی زوار را انجام دهیم.

کرمی در ادامه به سفرهای تابستانی اشاره کرد و گفت: فروش اینترنی بلیط برای سهولت دسترسی مسافران و مدیریت  سفرهای ناوگان عمومی از جمله برنامه های این اداره است که در چندین جلسه در خصوص سفرهای تابستانی و حمل و نقل صورت گرفته است.

وی گفت: روکش، آسفالت جاده ای ، تجهیز ناوگان راهداری برای سهولت در امداد رسانی به خودرو ها و تجهیز تاسیسات راهداری از جمله این اقدامات است.

وی از همکاری پلیس راه استان و این اداره خبر داد گفت: برای ارتقا امنیت جاده ای نیروهای راهداری همراه با پلیس راه استان  در امر کنترل نامحسوس بر ایمنی تردد خودروها  نظارت می کنند.

کرمی گفت: برای تردد امن در محور راه ها  دوربین نظارت تصویری،  دوربین های سرعت سنج ثابت ، دستگاه تناژسنج ناوگان در حال حرکت نصب شده است و برنامه ریزی های صورت گرفته برای پیشبرد  کنترل جاده به سمت سیستم های الکترونیکی است.

کرمی به برخورد با تخلفات رانندگان و شرکت ها اشاره کرد و گفت: طبق ماده 12 با تخلفات شرکت ها و طبق ماده 11 با رانندگان  متخلف  برخورد می شود و تعلیق مجوز شرکت ها و یا جریمه از اقدامات بازدارنده برای شرکت ها و رانندگان متخلف است.

 

انتهای پیام/پ

 

سهولت در تردد زوار اربعین در کرمانشاه

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.