تکمیل طرح بزرگ آبرسانی مشکلات آب شهرستان جم را برطرف می‌کند

فرماندار شهرستان جم گفت: مردم شهرستان جم چندین سال است که شرایط سختی را در تامین آب شرب متحمل می‌شوند که با تکمیل طرح آبرسانی مشکلات آب شهرستان جم را برطرف می‌کند.

تکمیل طرح بزرگ آبرسانی مشکلات آب شهرستان جم را برطرف می‌کندبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فتح‌الله نوروزی صبح امروز در نشست بررسی وضعیت اجرای پروژه آبرسانی شهرستان جم با بیان اینکه این پروژه با مشارکت وزارت نفت اجرایی شده اظهار داشت: پروژه آبرسانی جم از مطالبات دیرین و اصلی مردم این شهرستان است و لازم است تکمیل آن با شتاب بیشتری همراه شود.

وی وضعیت شهرستان جم در حوزه آب آشامیدنی را بحرانی توصیف کرد و افزود: مردم شهرستان چندین سال است که شرایط سختی را در تامین آب شرب متحمل می‌شوند و طرح آبرسانی جم می‌تواند تا حد زیادی این شرایط را بهبود بخشد.

نوروزی با تقدیر از همراهی و دغدغه خوب مدیران وزارت نفت و نیرو در اجرای پروژه آبرسانی جم تصریح کرد: سه پروژه بزرگ آبی در شهرستان جم در حال اجراست و با اجرا و تکمیل سد سرچشمه، طرح آبخیزداری و طرح بزرگ آبرسانی مشکلات آب شهرستان بهبود می‌یابد.

فرماندار جم پیشرفت پروژه آبخیزداری جم را خوب ارزیابی کرد و گفت: این پروژه در دو فاز تاکنون اجرایی شده و انتظار می‌رود فاز سوم آن نیز در آینده نزدیک آغاز شود.

وی با بیان اینکه طرح آبرسانی جم نقش حیاتی در زندگی مردم شهرستان جم و کاربران تاسیسات نفت و گاز در منطقه دارد تاکید کرد: مردم جم سال‌هاست که منتظر اجرا و تکمیل این پروژه بزرگ ملی هستند و وضعیت آبی شهرستان دیگر مجالی برای فرصت سوزی و تعلل در اجرای پروژه باقی نگذاشته است.

فرماندار جم اظهار امیدواری کرد با جدیت و دغدغه‌ای که وجود دارد این پروژه مهم در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.