سارقان طماع در ساوه پس از برداشت غیر مجاز ۱۷ میلیارد ریال از یک حساب بانکی دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سردار عزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به دستگیری اعضاء باند برداشت غیرمجاز از حساب بانکی شهروند ساوجی گفت: چهار عضو این باند در ۳۴ مرحله از حساب بانکی یک نفر ۱۷ میلیارد ریال برداشت کرده و با واریز به یک حساب عابر بانک، آنرا از طریق دستگاه‌های خودپرداز و کارت خوان برداشت کرده بودند.

سردار عزیزی افزود: در پی شکایت فردی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی وی به مبلغ 17 میلیارد ریال توسط فرد یا افراد ناشناس موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد در تاریخ هجدهم خرداد امسال مبلغ17 میلیارد ریال طی 34 مرحله از حساب بانکی شاکی توسط افراد ناشناس برداشت و به حساب عابر بانک فردی واریز و بلافاصله توسط دستگاه‌های خودپرداز و کارت خوان برداشت شده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در مراحل تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس، یکی از متهمان اصلی پرونده که از دوستان شاکی بود، شناسایی و در عملیاتی دستگیر شد.

وی با اشاره به اعتراف متهم به برداشت غیرمجاز 17میلیارد ریال از حساب شاکی با همدستی سه نفر دیگر از دوستان خود خاطر نشان کرد: در تحقیقات تکمیلی معلوم شد متهم با مشارکت همدستان خود در بازار صرافان تهران و ساوه با وجوه برداشتی، اقدام به خرید مقادیر زیادی دلار و سکه طلا کرده است.


دستگیری ۳ متهم و پیگیری برای دستگیری نفر چهارم

سردار عزیزی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات، سه متهم دیگر پرونده دستگیر و اذعان کردند که نقشه سرقت را با همفکری متهم اصلی برنامه ریزی کرده و در حال حاضر مبلغ 250هزار دلار و تعداد 163قطعه سکه تمام بهار آزادی که با برداشت‌های غیرمجاز خریداری کرده اند در اختیار آنهاست.

وی با بیان اینکه با راهنمایی یکی از متهمان، دلار‌ها و سکه‌ها که به طرز ماهرانه‌ای در صندوق عقب خودروی سواری و در باغی در اطراف ساوه کشف شد اظهار کرد: همه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.


فرمانه انتظامی استان مرکزی افزود: در مراحل تکمیل تحقیقات پلیس، سه متهم پرونده دستگیر شده و با قرار تامین مناسب از طریق مراجع قضایی روانه زندان شدند و دستگیری یک نفر دیگر از آنان در دستور کار این پلیس قرار دارد.


انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.