کارشناس مبارزه با مواد مخدر شهرستان زرند گفت: اجتماعی‌ شدن مبارزه با مواد مخدر، سرلوحه اقدامات پیشگیری، درمان ومقابله است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، محمد رضا عرب زاده در جمع کارکنان مدیریت آموزش وپرورش شهرستان زرند، اجتماعی  و مردمی کردن بحث مبارزه با مواد مخدر وکاهش آسیب های ناشی از آن را اصلی ترین رویکرد دولت تدبیر وامید در امر مبارزه با این بلای خانمان سوز عنوان کرد.

وی با تاکید بر آموزش در جامعه در باب پیشگیری از مواد مخدر اظهار کرد: اولین و مهم ترین تجربه برای پیشگیری و جلوگیری از اعتیاد به مواد مخدر ” نه گفتن”جوانان به مواد مخدر است.
عربزاده همراهی خانواده‌ها با متولیان پیشگیری از معضل اعتیاد را خواستار شد و افزود: مهمترین نهاد تاثیر گذار در حوزه مبارزه با مواد مخدر، خانواده و پس از آن آموزش و پرورش است که پتانسیل عظیمی در اختیار دارد که این دو نهاد نقش بسیار موثری در ریشه‌کنی این بلای خانمان سوز و پیشگیری از ابتلای جوانان و نوجوانان به اعتیاد دارند.

کارشناس مبارزه با مواد مخدر به فضاها ی مجازی در جامعه نیز اشاره و از خانواده ها در خواست کرد کنترل بیشتری برای استفاده فرزندانشان از این فضاها داشته باشند.
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار