طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه و امام زادگان شهرستان جهرم با حضور چهار مبلغ غیربومی اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت الاسلام رسول نیک سرشت رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جهرم با بیان اینکه همزمان با شروع فصل تابستان امسال ۱۰ بقعه متبرکه شهرستان جهرم مجری طرح نشاط معنوی است، افزود: آستان مقدس امامزادگان حسین (ع)، فضل ابن موسی ابن جعفر (ع)، بی بی دو خواهران (س)، اسد الدهر (ع) و بقعه متبرکه شاه شهیدان مجری طرح نشاط معنوی در ایام تابستان است.


وی افزود: در اجری طرح نشاط معنوی،  چهار مبلغ غیربومی، کودکان، جوانان و نوجوانان شرکت کننده در این طرح معنوی را آموزش می‌دهند.


حجت الاسلام نیک سرشت با اشاره به اینکه این طرح معنوی از ۱۰ تیرماه آغاز و تا ۳۱ مرداد ماه برگزار می‌شود، ادامه داد: کلاس‌های تفسیر و روخوانی قرآن کریم، ورزشی، هنری و برپایی اردو‌های متنوع از جمله آموزش‌هایی است که در بقاع متبرکه با حضور مبلغین برپا می‌شود.


وی اظهار داشت: پاسخگویی به سؤالات مذهبی، شبهات دینی و برگزاری جلسات تفسیر قرآن کریم و دیگر برنامه‌های مذهبی و قرآنی در آستان مقدس امامزاده فضل ابن موسی ابن جعفر (ع)، بی بی دو خواهران (س) و بقعه متبرکه شاه شهیدان از جمله برنامه‌هایی است که با حضور مبلغین غیربومی در این بقاع متبرکه برگزار می‌شود.


همچنین پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء مبلغین غیربومی پاسخگوی عموم زائرین است.
انتهای پیام/ر

طرح نشاط معنوی در بقعه متبرکه شاه شهیدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار