مسئول بسیج سازندگی سپاه مهاباد : در قالب این اردوها پیش بینی شده است هزار نفر در مناطق روستایی در زمینه مرمت و بازسازی ، بهداشت و درمان ،کشاورزی و عمران و نیز در بخش آموزش خدمات رسانی کنند.

 

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، سرهنگ جواد تقی زاده افزود: همچنین قرار است 290 دانش آموز در قالب طرح هجرت 3 در زیباسازی و مرمت 9 باب مدرسه و همچنین هزار دانش آموز در قالب اردوهای یکروزه خدمات ارایه دهند.

وی ادامه داد: پانصد و هشتاد دانش آموز مهابادی ، پارسال در قالب طرح هجرت 3، ده مدرسه را مرمت و بازسازی کردند.

تقی زاده تصریح کرد: دو هزار و 500 نفردر قالب گروههای جهادی درمهاباد پارسال در عرصه های مختلف بهداشت و درمان، عمران، محرومیت زدایی و کشاورزی  خدمات جهادی ارائه کردند.

به گفته مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه شهدای استان هم پارسال هشت هزار و  پانصد نفردرقالب 500 گروه جهادی به مناطق محروم استان اعزام شدند.

رحمانی افزود: امسال هم دانشجویانی از سراسر کشور به چهار صد روستای محروم و دورافتاده استان اعزام می شوند وخدمات جهادی به روستاییان ارائه می دهند.

این دانش آموزان با انتخاب اردوهای جهادی برای غنی سازی اوقات فراغتشان ، اولین قدم را برای عمران و آبادانی شهر و کشورشان برداشتند.

انتهای پیام/ع

آغاز طرح هجرت 3 در مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.