۵۷ میلیارد تومان از اعتبارات سامانه بهین یاب به واحد‌های آمل پرداخت شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید جعفر رسولی فرماندار ویژه آمل گفت:: این تسهیلات در بخش صنعت و کشاورزی کمک‌های خوبی به شهرستان صورت گرفت.
وی با اعلام اینکه بیشترین واحد‌های صنعتی استان مازندران در آمل مستقر است افزود: زمانی که بیشترین واحد‌های صنعتی استان در آمل مستقر است باید مشکلات کارگری و اقتصادی بیشتری در این منطقه باشد، اما آمل وضعیت خوبی در استان دارد.
کامران طیبی مدیر شعب پست بانک استان مازندران نیز با بیان اینکه ۳۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای طرح‌های توسعه روستایی استان اختصاص یافت افزود: پست بانک، بانک دولتی و رسالت آن خرده بانکی است، یک بانک روستایی که با هدف توسعه کسب و کار خرد و اشتغال‌زایی در مناطق کم برخوردار و محروم راه‌اندازی شد.
وی با اشاره به اینکه پست بانک، بانک عامل صندوق توسعه ملی شد، گفت: این تسهیلات به نقاط کم برخوردار براساس طرح‌هایی که دارند با نرخ ۱۰ درصد پرداخت می‌شود.
طیبی افزود: این تسهیلات براساس شیوه نامه تنظیم شده به طرح‌های احداث گلخانه و تولید گل و گیاه، طرح‌های زیرمجموعه شیلات مثل پرورش ماهی گرم آبی و سردآبی، پرورش میگو و تجهیزات صیادی، طرح‌های بهره برداری از آبیاری قطره‌ای کشاورزی و خرید تجهیزات کشاورزی پرداخت می‌شود.
وی با اشاره به اینکه به طرح‌هایی که از سوی استانداری به ما ارجاع داده می‌شود نیز اعتبار لازم تخصیص داده می‌شود، گفت: پرداخت تسهیلات عقود مبادله‌ای و مشارکتی همچنین پرداخت ۱۰ هزار فقره تسهیلات به مردم مازندران که ۷۵ درصد آن به مردم روستا اختصاص یافته بود از جمله اقدامات انجام شده پست بانک مازندران در سال گذشته برای توسعه روستایی بود.
وی افزود: پست بانک مازندران دارای ۱۷ شعبه و ۴۰۰ باجه بانکی روستایی است که امسال ۵۰ باجه بانکی به مازندران اضافه می‌شود.
انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار