رییس شبکه دامپزشکی شهرستان شهربابک گفت: خودروهای حمل فرآورده های خام دامی، دام، طیور، آبزیان و خوراک دام برای حمل محصولات نیاز به دفترچه بهداشتی و کد رهگیری دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،مجید اسدی ، رییس شبکه دامپزشکی شهرستان شهربابک بر لزوم اخذ کد بهداشتی ویژه خودروهای حمل فرآورده های مرتبط با دامپزشکی تاکید کرد و گفت: رعایت مسائل بهداشتی در حمل دام و فرآورده‌های دامی ضامن سلامت جامعه است.
وی با بیان اینکه خودروهای حمل فرآورده های خام دامی، دام، طیور، آبزیان و خوراک دام برای حمل محصولات نیاز به دفترچه بهداشتی و کد رهگیری دارند؛ افزود: این شبکه از اسفند ۹۵ تا کنون برای ۱۴ خودرو از طریق اداره کل دامپزشکی استان دفترچه بهداشتی و کد رهگیری صادر کرده است.
اسدی تصریح کرد: مالکان و رانندگان خودروهای حمل فرآورده های مرتبط با دامپزشکی باید هر چه سریع‌تر با در دست داشتن کارت ملی و سند مالکیت خودرو به شبکه دامپزشکی شهرستان مراجعه کنند درغیر اینصورت ادامه فعالیت آنها در دامپزشکی مقدور نیست.
وی با اشاره به اینکه اعتبار کد رهگیری یک سال است ، یادآورشد: در صورت تخلف بهداشتی راننده کد رهگیری مسدود و یا تمدید نخواهد شد و خودرو متخلف قادر به بارگیری نمی شود.
انتهای پیام/ی

نیاز دفترچه بهداشتی برای خودروهای حمل فرآورده های خام دامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار