مدافع برزیلی استقلال گفت: مشکلم حل شده است و به زودی به اردوی استقلال اضافه می‌شوم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛رابسون جانواریو مدافع برزیلی فصل گذشته استقلال پس از اینکه بازی‌های قابل قبولی در این تیم به نمایش گذاشت مورد علاقه هواداران تیم آبی پوش قرار گرفت. با این حال قرارداد او با تیم باهیا باعث شد تا از جمع استقلالی‌ها جدا شود و به برزیل بازگردد.

در حالی که همگان از بازگشت او ناامید شده بودن صحبت‌های دیشب پندار توفیقی مبنی بر اینکه او مشکلش حل شده ما را بر آن داشت تا با این بازیکن چند کلمه صحبت کنیم. مصاحبه خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با این مدافع برزیلی را در ادامه بخوانید:

رابسون جانواریو در ابتدا درباره آخرین وضعیتش اظهار داشت: خوشبختانه مشکلم با تیم باهیا حل شد و حالا می‌توانم برای استقلال در لیگ جدید هم توپ بزنم.

وی در ادامه افزود: تلاش زیادی کردم تا این اتفاق بیفتد. از مسئولان باشگاه استقلال تشکر می‌کنم ک. پیگیر وضعیتم بودند. از مدیران تیم باهیا هم تشکر می‌کنم که فرصت حضور دوباره ام را در استقلال فراهم کردند.

مدافع برزیلی استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: اخبار تیم را از طریق اینترنت پیگیری می‌کردم و می‌دانم که الان بازیکنان در اردوی ارمنستان حضور دارند. هر چه زودتر باید به تیم بپیوندم تا خودم را به بقیه برسانم. گرچه تمرینات شخصی را در برزیل انجام می‌دادم.

وی درباره بازیکنان جدید استقلال بیان داشت: همانطور ک. گفتم از شرایط بی خبر نبودم. می‌دانم تیم تقویت شده و در همه پست‌ها بازیکنان جدیدی اضافه شده اند. هدف ما امسال فقط قهرمانی است.

مدافع ۲، ۳ ساله ابی پوشان درباره دلتنگی پادوانی گفت: پادو هموطن من هست. با او در تماس بودم. چون چیزی قطعی نبود نمی‌توانستم صحبت خاصی داشته باشم. با این حال خوشحالم که بازهم می‌توانم او را ببینم و در کنارش بازی کنم.

وی درباره دربی ردز بیست و پنجم و قرعه کشی لیگ تصریح کرد: امیدوارم بتوانم به بازی دوستانه با پرسپولیس برسم. در این دیدار هم مانند دربی آخر به دنبال برد هستیم. متاسفانه از قرعه کشی لیگ خبر ندارم.

رابسون در پایان گفت: دلتنگ هواداران استقلال هستم. منتظرم باشند که به زودی برمی گردم.

 انتهای پیام/

رابسون به استقلال بازمی گردد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار