سامانه پیامکی ارتباط ناشنوایان با ۱۱۵ برای ارتباط ضروری در اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شفیع شفیعی مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری اردبیل اظهار داشت: سامانه ارتباطی 115 برای پنج هزار ناشنوای اردبیلی در شهریورماه راه‌اندازی می‌شود.

وی گفت: در این زمینه با مسئولان اورژانس اردبیل به توافق رسیدیم و قرار است سامانه جدید پیامکی برای ارتباط ضروری با ناشنوایان در مواقع ضروری شهریورماه در اردبیل راه‌اندازی شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر رایزنی‌ها با مراکز 110 و 125 نیز برای این سامانه پیامکی در حال انجام بوده که انتظار می‌رود این رایزنی‌ها به نتیجه رسیده و در سریع‌ترین زمان ممکن سامانه پیامکی 110 و 125 نیز برای ارتباط ناشنوایان به صورت پیامک راه‌اندازی شود.

شفیعی بیان کرد: دیگر مطالبه پنچ هزار ناشنوای اردبیلی راه‌اندازی مرکزی برای انجمن ناشنوایان بوده که در این زمینه نیز پیگیری‌ها و تمهیدات لازم انجام شده است تا بتوانیم این مرکز را با حمایت دولت و خیرین راه‌اندازی کنیم.

وی با بیان اینکه ناشنوایان نیز هم مانند اقشار مختلف مردم حق استفاده از امکانات و خدمات مختلف دارند، افزود: در این زمینه حمایت‌های خوبی از ناشنوایان انجام گرفته که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این حمایت‌ها افزایش می‌یابد.

 

انتهای پیام/ع

راه اندازی سامانه پیامکی ارتباط ناشنوایان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.