عبادی گفت:به دلیل شرایط نامساعد جوی، سطح رکورد کمانداران در مسابقات کاپ آسیایی چین تایپه پایین بود.

شرایط جوی بر عملکرد کمانداران در کاپ آسیایی تاثیر گذار بوداسماعیل عبادی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره مسابقات کاپ آسیایی تیراندازی با کمان که به میزبانی چین تایپه برگزار شد بیان کرد:مسابقات کاپ آسیایی تیرو کمان در چهار  مرحله برگزار می شود که این رقابت ها مرحله سوم کاپ آسیایی بود. مرحله نخست آن به میزبانی کشور هند بود که برگزار نشد و مرحله دوم در تایلند برگزار شد که مرحله چهارم این رقابت ها سه ماه آینده به میزبانی کشورمان در شیراز برگزار می شود.

رقبای اصلی ما در کاپ آسیایی حضور داشتند

وی در ادامه درباره مرحله سوم کاپ آسیایی گفت: این رقابت ها در سطح بالایی برگزار شد و بیشتر کشور های آسیایی نیز در مسابقات حضور داشتند و رقبای ما در آسیا مانند کشور های هند ،چین تایپه و مالزی نیز با تیم کامل شرکت کرده بودند.

ملی پوش کامپوند درباره اینکه آیا از رکوردهایش در این رقابت ها راضی بود تصریح کرد: رکوردی که کمانداران در هر مسابقه می زنند  بستگی به عوامل زیادی دارد. چرا که رکورد کمانداران در هر رویدادی متفاوت است. در این مسابقه رکورد بالایی زده نشد شرایط آب و هوایی در عملکرد ورزشکاران نقش زیادی داشت. به دلیل وزش باد در محل برگزاری مسابقات کمانداران نتواستند رکورد های بالایی بزنند.رکودر های من هم در کاپ آسیایی چین بالا نبود اما با این حال توانستم مدال طلا را کسب کنم.

او در ادامه افزود:هر چند سطح رکوردها نسبت به مسابقات گذشته پایین بود اما ورزشکارانی که در این مرحله شرکت کرده بودند از کیفیت بالایی برخوردار بودند. من هم موفق شدم در رقابت با حریف مالزیایی مدال طلا بگیرم.

ملی پوش طلایی کاپ آسیایی در ادامه درباره عملکرد تیم ملی کامپوند در این رقابت ها تصریح  کرد: تیم کامپوند ایران به 6 کماندار به این مسابقات اعزام شد که توانستند 4 مدال کسب کنند. تیم کامپوند در هر دو بخش تیمی و افرادی رکوردهای خوبی داشت کمانداران موفق شدند در بخش میکس و تیمی بانوان 2 مدال برنز کسب کنند همچنین یکی از کمانداران  خانم نیز مدال نقره این در رقابت ها را به دست آورد.

عبادی درباره فعالیت تیم کامپوند بانوان در چند سال اخیر افزود: تیم کامپوند بانوان ایران در سال های اخیر روند رو به رشدی داشته است و بانوان در بیشتر مسابقات توانستند مدال  آوری کردند با این وضعیت می توان پیش بینی کرد که در آینده به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنند.

10 روز آینده به بازی ها جهانی لهستان اعزام می شویم

ملی پوش کامپوند در ادامه درباره اینکه تیم ملی چه مسابقاتی تا پایان امسال در پیش دارد عنوان کرد:مسابقات مختلفی امسال برگزار می کنیم که در برخی از این رقابت ها تیم کامل اعزام نمی شود. بازی های جهانی لهستان که 10 روز آینده برگزار می شود از جمله رقابت هایی است که من و پریسا براتچی سهمیه آن را در مسابقات تایلند کسب کردیم اعزام خواهیم شد. همچنین.جام  جهانی تیراندازی با کمان هم به میزبانی مکزیک برگزار می شود که کمانداران شرکت خواهند کرد تها رویدادی که تیم ملی تیراندازی با کمان به طور کامل شرکت خواهد کرد مرحله چهارم کاپ آسیایی است که سه ماه آینده برگزار می شود.

انتهای پیام/

عبادی: تیم کامپوند بانوان موفقیت های چشمگیری داشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار