بازیکن تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندر امام گفت: سیستم برگزاری مسابقات امسال کاملا جدید بود و به نظرم معایب و مزایایی هم داشت.

احدی : بازی فینال بسیار جذاب و با کیفیت بود / سیستم جدید لیگ معایب و مزایایی داشتمهران احدی کاپیتان سابق تیم ملی تنیس روی میز کشورمان و بازیکن فعلی تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندر امام در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص قهرمانی تیمش در رقابت های لیگ برتر تنیس روی میز گفت: بازی فینال بازی بسیار خوبی بود و تیم تاید واتر بندر عباس فراتر از سطح خود ظاهر شد . به نظزم بازی فینال بسیار جذاب و خوب بود و به دلیل تساوی هایی که به دست آمد این بازی جذاب تر هم شد.

وی در ادامه و در مورد کیفیت امسال رقابت های لیگ بیان داشت: رقابت های لیگ بسیار نزدیک و خوب دنبال می شد همین مسئله نشان از آن داشت که لیگ امسال کیفیت خوبی دارد که این مسئله یک امتیاز بود.

کاپیتان سابق تیم ملی تنیس روی میز کشورمان در مورد تغییر در سیستم برگزاری مسابقات در این دوره گفت: سیستم برگزاری مسابقات امسال کاملا جدید و نوین بود و به نظرم معایب و مزایایی هم داشت. در مجموع مسابقات امسال بد نبود. سیستم گذشته مقداری مشکل داشت که سیستم جدید تا حدودی این ضعف ها را جبران می کرد.

او افزود: این سیستم برای سال اول بد نبود و اگر مشکلات آن مورد بررسی قرار بگیرد برای سال های آینده هم بهتر می شود.

بازیکن تیم پتروشیمی بندر امام در پایان و در مورد حضورش در تیم پتروشیمی برای سال آینده عنوان کرد: هنوز هیچ صحبتی مطرح نشده است و هیچ بازیکنی هم در مورد فصل اینده خود مذاکره ای نداشته است و تا زمانی که جلسه مربوط به باشگاه ها  جلسه های هماهنگی آن برگزار نشود تیمی بازیکنی جذب نمی کند.

انتهای پیام /

احدی: فینال لیگ از جذابیت خاصی برخوردار بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار