رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد در آینده‌ای نزدیک مربی خارجی به کادرفنی تیم ملی فوتبال ساحلی اضافه می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان چند سالی است که با توجه به نتایج کسب شده در رقابت های بین المللی توانست جایگاه خود را در رنکینگ جهانی بهبود ببخشد و در حال حاضر در رده سوم رده بندی جهانی قرار بگیرد.

عملکرد درخشان ملی پوشان ساحلی باعث شده است که فوتبالدوستان کشورمان علاقمند به این رشته ورزشی شوند و عملکرد بازیکنان و کادرفنی تیم ملی فوتبال ساحلی را ستایش کنند.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در حاشیه مراسم قرعه کشی لیگ برتر هفدهم فوتبال اعلام کرد که قصد دارد مربی خارجی به کادرفنی تیم ملی فوتبال ساحلی اضافه کند.این در حالی است که کادرفنی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان بهترین عملکرد ممکن را داشته اند و این تصمیم فدراسیون باعث به وجود آمدن سوالات فراوانی در ذهن ورزش دوستان شده است.

کادرفنی هر تیم براساس عملکرد آن مورد ارزیابی قرار می گیرد و زمانی که نتواند نتیجه لازم را کسب کند مربیان جایگزین وارد کادرفنی می شوند.اما علامت سوالی که در این مورد به وجود آمده است که چرا فدراسیون قصد اضافه کردن مربی خارجی به کادرفنی دارد که بهترین نتیجه ممکن را کسب کرده است و به عنوان سومین تیم برتر جهان از آن اوست.

انتهای پیام/

کادرفنی تیم ملی فوتبال ساحلی تقویت می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار