تجهیز کشتارگاه‌های شاهرود و بسطام برای پیشگیری از تب کریمه کنگو

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان گفت: کشتارگاه‌های مناطق شرقی استان سمنان به‌ویژه در شهرستان‌های شاهرود و بسطام برای پیشگیری از تب کریمه کنگو تجهیز می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمود قنبری ظهر امروز در نشست شورای پدافند غیرعامل استان سمنان اظهار داشت: هم‌اکنون عملیات تجهیز پیش سردکن برای مقابله با ویروس‌ها به‌ویژه تب کریمه کنگو در استان سمنان اجراشده است.

وی با بیان اینکه تا 15 روز آینده تجهیزات کشتارگاه شاهرود نیز تکمیل می‌شود اذعان کرد: در طول این مدت از انجام هرگونه عملیات کشتار دام در بسطام خودداری می‌شود و تمام فعالیت‌های کشتارگاه بسطام به شهرستان شاهرود منتقل می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان با اشاره به اینکه بسیاری از این ویروس‌ها از سوی دشمنان نظام جمهوری اسلامی تولید و انتشار می‌یابد تصریح کرد: این ویروس‌ها در آزمایشگاه‌های مجهز آمریکایی تولید می‌شود که از طریق دام و طیور به ایران منتقل می‌شود.

وی افزود: پرورش و حمایت از گروهک‌های تروریستی داعش نیز ازجمله ترفندهای ظالمانه کشورهای استکباری برای نابودی این نظام است که باید مردم را نسبت به این مهم آگاه کرد و اقدامات لازم را برای مقابله با آنان انجام دهیم.

قنبری با تأکید بر لزوم فراگیری و اجرای پدافند غیرعامل در کشور اضافه کرد: پدافند غیرعامل در همه ابعاد جامعه امروز کاربرد دارد و باید به این مهم توجه ویژه داشت.

وی با اشاره به اینکه انسان همواره در معرض خطرات احتمالی در ابعاد سیاسی، فرهنگی، زیست‌محیطی، اجتماعی و اقتصادی است بیان کرد: پدافند غیرعامل در این عرصه می‌تواند برای مقابله با این خطرات کمک شایانی کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان یادآور شد: شناسایی نقاط قوت و ضعف دشمنان و همچنین ظرفیت‌های داخلی کشور برای مقابله با تهدیدات نظامی یکی دیگر از مهم‌ترین مسائلی است که در پدافند غیرعامل بررسی و تحلیل می‌شود.

انتهای پیام/ب

خودداری از عملیات کشتار دام در بسطام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.