مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بانه گفت: در سه ماهه نخست امسال ۲۱ مرکز عرضه قلیان شامل سفره‌خانه‌ها، قهوه‌خانه‌ها و امکان متفرقه در شهرستان بانه پلمب شدند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛حامد منصوری گفت: شبکه بهداشت و درمان شهرستان بانه در  راستای مبارزه با مواد مخدر در دو حوزه پیشگیری و درمان ایفای نقش می‌کند.

وی گفت: در طی سال گذشته و سه ماهه نخست امسال بالغ بر 150 جلسه آموزشی در سطح مساجد، مراکز درمانی شهری و روستایی، خانه‌های بهداشت و مدارس برای اقشار مختلف جامعه برگزار شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بانه با اشاره به برگزاری کلاس و کارگاه‌های آموزشی با موضوع اعتیاد و پیشگیری از این پدیده خانمان‌سوز برای ماموستایان آئینی و ائمه جمعه و جماعت این شهرستان تصریح کرد: این کلاس‌ها با توجه به نفوذ کلامی که روحانیون در بین آحاد جامعه دارند برگزار شده است.

وی از ایجاد و راه‌اندازی سه مرکز ترک اعتیاد در این شهرستان خبر داد و گفت: از این 3 مرکز، دو مرکز خصوصی و یک مرکز دولتی است که این مراکز نقش مهمی در حوزه درمان و ترک معتادان دارند.

منصوری افزود: در این سه مرکز تمام داروهای مربوط به ترک اعتیاد معتادان وجود دارد و نظارت و کنترل مستمر بر نحوه کار آنها توسط این شبکه صورت می‌گیرد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار کرد: در سه ماهه نخست امسال 21 مرکز عرضه قلیان شامل سفره‌خانه‌ها، قهوه‌خانه‌ها و امکان متفرقه در شهرستان بانه پلمب و اقلام آنها جمع‌آوری شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بانه خاطر نشان کرد: تعطیلی مراکز عرصه قلیان در این شهرستان همچنان ادامه دارد و در آینده نزدیک چندین مرکز دیگر نیز پلمب می‌شوند.

 انتهای پیام/م

جمع آوری مراکز عرضه قلیان در بانه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.