تحول فرهنگی ایران؛ دستاوردی که دشمنان انقلاب به آن چشم طمع دوخته‌اند + فیلم

نفوذگاه مستندی است از هشدارهای رهبری در زمينه نفوذ و رخنه فرهنگی دشمن در سال‌های گذشته و فرمان آتش به اختيار در اين زمينه که در این فیلم مشاهده می‌کنید.

تحول فرهنگی ایران؛ دستاوردی که دشمنان انقلاب به آن چشم طمع دوخته‌اند + فیلم

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ تحول فرهنگی ایران یکی از مهم‌ترین ابعاد انقلاب اسلامی است، دستاوردی که دشمنان انقلاب به آن چشم طمع دوخته‌اند و برای نفوذ فرهنگی به کشور برنامه ریزی گسترده‌ای کرده‌اند.
گفتنی است در سال‌های اخیر با بیش‌تر شدن انگیزه دشمنان برای نفوذ فرهنگی رهبر معظم انقلاب بارها هشدار داده‌اند که همه باید مراقب باشند و خصوصا جوان‌ها میدان‌دار کارهای فرهنگی باشند.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

دانلود مستند نفوذگاه + فیلم 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منتظر
۱۱:۳۰ ۲۰ تير ۱۳۹۶
نمیدانم کجای رهنمودهای حضرت ایشان قابل فهم مسئولان تصمیم ساز کشور نیست که متاسفانه هیچ کار عملی در این زمینه صورت نمیدهند ؟؟؟

در هرجا اسم کار فرهنگی میشنویم ، معادل شده است با دعوت از یک گروه موسیقی ، یا نمایشگاه عکس و امثال آن ، آیا فرهنگ خلاصه شده در همین چند موضوع ؟؟؟

این وظیفه مسئولان فرهنگی است که برای مردم به روشنی تببین کنند که هدف از کارهای فرهنگی چیست ؟؟
فرهنگ ، مقوله یک وجهی نیست !! در هر زمینه ای برای درست زندگی کردن ، نیاز به یک روش برگرفته شده از دین و سنتهای بومی است که با یکدیگر تعارضی نداشته باشند !!!!
ابزارها و رفتارهای غیر بومی هم می بایست توسط صاحب نظران و خیراندیشان ، برای جامعه شفاف سازی و برنامه ریزی شود که مسائل وارداتی ، سمی برای دین و داشته های بومی نباشد و قصعلیهذا ...

خدایا ما را شرمنده این رهبر فرزانه نفرما ...
Iran (Islamic Republic of)
على
۰۲:۲۱ ۲۰ تير ۱۳۹۶
خداساىه ات رو از سرما کم نکنه آقا جونم فدات