کشاورزانی که در ۴ ساعت پیک بار روزانه با شرکت توزیع نیروی برق فارس همکاری داشته باشند، ۲۰ ساعت برق رایگان دریافت می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ شاهرخ آزرم مدیر دفتر مدیریت مصرف و کاهش تلفات شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: مشترکین کشاورزی همکاری کننده در پیک بار از ۲۰ ساعت برق رایگان و پاداش ویژه برخوردار خواهند شد.


وی افزود: آن دسته از مشترکین کشاورزی که در ساعات اوج بار از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور اقدام به خاموش کردن پمپ آب‌های خود کنند، می‌توانند از معافیت‌های بهای برق مصرفی برای ۲۰ ساعت دیگر شبانه روز و همچنین پاداش ویژه برخوردار شوند.


آزرم ادامه داد: شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در تلاش است تا از روش‌های مختلف از جمله نصب بنر، درج اطلاعیه درجراید، پخش تیزر صوتی وتصویری از صدا و سیمای مرکز فارس و تبلیغ از طریق مراجعه حضوری مروجین مدیریت مصرف به کشاورزان ضمن اطلاع رسانی، زمینه مشارکت حداکثری کشاورزان و امکان استفاده آنان از پاداش‌های مزبور را فراهم کند.


وی، از عقد تفاهم نامه همکاری با بیش از ۱۶ هزار مشترک کشاورزی خبر داد و گفت: این میزان تفاهم نامه نسبت به سال گذشته رشد ۱۷ درصدی را نشان می‌دهد.


مدیردفترمدیریت مصرف و کاهش تلفات شرکت توزیع نیروی برق استان تصریح کرد: همچنین امسال با توجه به ابلاغ بخشنامه از سوی شرکت توانیر، آندسته از مشترکین کشاورزی که مصارفی غیر پمپاژآب دارند، شامل باغداری، دامداری، کارخانه‌های تولیدگل و گیاه، پمپاژ و تصفیه خانه‌های آب شهری و روستایی و ذرت خشک کنی‌ها نیز می‌توانند با کاهش حداقل ۱۰ درصد مصرف ساعات اوج بار خود نسبت به ساعات میان باری در بازه زمانی فوق، مشمول تخفیف صورت حساب برق مصرفی شوند.
انتهای پیام/ر

پاداش شرکت توزیع برق فارس به مشترکانی که برای کاهش مصرف برق همکاری می کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار