تور بین المللی دوچرخه سواری خزر در مازندران از سر گرفته می شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در مجمع عمومی انتخابات هیات دوچرخه سواری مازندران در ساری گفت:  تور بین المللی خزر باید با تجهیز امکانات مناسب با این رشته ورزشی در مازندران اجرایی شود.

وی افزود : برای احیاء این تور بین المللی بهتر به نظر میرسد تا ابتدا این رقابت ها به صورت استانی و ملی برگزار و با شناسایی نقاط قوت و ضعف زمینه برای برپایی رقابت های ملی فراهم شود.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت : پیست دوچرخه سواری در دست ساخت ساری در صورت تکمیل می تواند زمینه میزبانی ایران را برای رقابت های دوچرخه سواری آسیایی و بین المللی فراهم کند.

حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: در مجمع عمومی هیات دوچرخه سواری مازندران در ساری علت اصلی عقب ماندگی استان را در دوچرخه سواری ناشی از نابسامانی در هیات این رشته ورزشی دانست و افزود : با انتخاب رئیس هیات دوچرخه سواری این رشته ورزشی نیز به روزهای اوج خود خواهد رسید.

وی با اشاره به پیست نیمه کاره دوچرخه سواری این استان در منطقه ماهفروجک گفت : این پیست بزرگترین و مجهز ترین پیست دوچرخه سواری غرب آسیا ست که باید با تامین اعتبار این امکانات زیرساختی هر چه سریعتر به بهره برداری برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: با اولویت قرارگیری این طرح و تامین اعتبار مناسب پیست دوچرخه سواری مازندران نیز تا پایان سال ۹۷ به بهره برداری می رسد.

حسین زادگان افزود: در مازندران افزون بر ۴۵ رشته ورزشی فعال است و افزون بر ۱۵۰ هزار ورزشکار بیمه شده در این استان به امر ورزش اشتغال دارند.

انتهای پیام/آ

برگزاری مسابقات دوچرخه سواری در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.