رئیس هیات مدیره پالایشگاه کرمانشاه؛

تخلفی در واگذاری پالایشگاه کرمانشاه انجام نشده است

در واگذاری پالایشگاه تمکین محض از قانون در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ در واگذاری پالایشگاه کرمانشاه هیچ تخلفی نشده استبراندیشه رییس هیات مدیره پالایشگاه نفت کرمانشاه گفت: در تعیین قیمت واگذاری پالایشگاه سازمان خصوصی سازی دخیل بوده است و تعیین قیمت نهایی بر عهده هیات واگذاری بوده، اما هر زمان قانون تصمیم بگیرد ما تمکین می کنیم.

وی افزود: هیچ واسطه‌ای در نحوه حضور سرمایه گذار در پالایشگاه کرمانشاه وجود نداشته و سرمایه گذار با قیمت ۲۱۰ میلیارد تومان در مزایده برنده شده است.

براندیشه گفت: حدود ۴۰۰ نفر از کارکنان پالایشگاه نیروهای پیمانکار هستند و ارتباط مستقیم با پالایشگاه نداشتند، اما در بدو ورود سرمایه گذار نزدیک به ۴۰۰ نفر را تغییر وضعیت دادیم و با همه آن‌ها قرارداد یک ساله بسته شد تا ثابت شود ما به دنبال ایجاد امنیت شغلی هستیم.

وی یکی از راه‌های جلوگیری از زیان دهی پالایشگاه را توسعه آن دانست و گفت: ما با تکیه بر کارشناسان خود ، پالایشگاه را توسعه می‌دهیم و بومی سازی را مد نظر داریم و مشکلی از نظر نیروی کارآمد در پالایشگاه نداریم، هم اکنون فاینانسور پای کار است و یک فاینانسور دیگر از شرکت ایرانی نیز آمده است و ما بحث فاینانسور را با دو مجموعه ایرانی و خارجی احیا کرده ایم.

رییس هیات مدیره پالایشگاه با بیان اینکه هم اکنون ظرفیت تولید روزانه پالایشگاه ۲۰ هزار بشکه است افزود: ما ظرفیت ۴۰ هزار بشکه در روز را دیدیم و با فاینانسور خارجی تفاهم نامه امضا کردیم و تیمی از کارشناسان آن‌ها نیز حضور یافتند.

براندیشه در خصوص رفع ابهام در واگذاری پالایشگاه گفت: پاسخ برخی سوالات نزد ما نیست و ما دوست داریم پاسخ این سؤالات محقق شود، ما به کمک همه احتیاج داریم و دست مساعدت به سمت نمایندگان استان کرمانشاه دراز می کنیم.

 

انتهای پیام/پ

 واگذاری پالایشگاه کرمانشاه بر اساس قانون صورت گرفته است.

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.