این دفتر برای عرضه محصولات به بازار کسب‌وکار تأسیس می‌شود و هم‌اکنون 12 شرکت فناوری در مرکز رشد این دانشگاه در حال فعالیت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ محمدمهدی فاتح رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: کارآفرینی یکی از مهم‌ترین مسائل دارای اولویت برای این دانشگاه است که برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی و تشکیل کارگروه‌های تخصصی کارآفرینی ازجمله اقدامات دانشگاه صنعتی شاهرود در این راستا است.


وی با بیان اینکه تاکنون 18 گروه تخصصی و هیئت اندیشه ‌ورز برای تحقق و دست‌یابی به دانشجویان کارآفرین تشکیل‌شده است افزود: تأسیس اداره کارآفرینی و مرکز آموزش‌های آزاد در این دانشگاه ازجمله اقداماتی است که در دستور کار قرار دارد.


فاتح تصریح کرد: یک شرکت سهامی خاص در دانشگاه صنعتی شاهرود با حمایت اساتید و کارشناسان نخبه دانشگاه برای ارائه خدمات مختلف در بعد مشاوره‌ای، مهندسین و آزمایشگاهی ایجاد می‌شود.


وی از تأسیس دفتر انتقال فناوری در دانشگاه صنعتی شاهرود خبر داد و اظهار داشت: این دفتر برای عرضه محصولات به بازار کسب‌وکار تأسیس می‌شود و هم‌اکنون 12 شرکت فناوری در مرکز رشد این دانشگاه در حال فعالیت است.


فاتح با بیان اینکه انتخاب تعدادی از دانشجویان برای عضویت در این شرکت‌ها در دستور کار قرار دارد افزود: این گروه‌های دانشجویی می‌توانند با فعالیت در مناسبت‌ها و رویدادهای مختلف به‌عنوان یک شرکت فعال در فضای بیرون از دانشگاه فعالیت خود را گسترش دهند.


انتهای پیام/ د


ساخت دفتر انتقال فناوری درشاهرود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.