مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رژیم اشغالگر قدس تمام سرمایه اش را برای دوام حیات جریانات تکفیری در سوریه و عراق گذاشته است.

سردار سلیمانی نماد خدمت به مردم سوریه و عراقحمیدرضا مقدم‌فر مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون مخالفت رژیم صهیونیستی از برقراری آتش‌بس در سوریه،  اظهار داشت: رژیم اشغالگر قدس تمام سرمایه اش را برای دوام حیات جریانات تکفیری در سوریه و عراق گذاشته است.

وی با بیان اینکه حیات رژیم اشغالگر قدس بسیار متزلزل و رو به افول است، تأکید کرد: این رژیم امروز تداوم زنده ماندن خودش را در حیات جریانات تکفیری سوریه و عراق می‌داند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه تکفیری‌ها در عراق نابود شده‌اند، افزود: امروز بقایای تروریست‌ها در سوریه باقی مانده و رژیم صهیونیستی مخالف آتش ‌بس در سوریه است.

وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی به دنبال تداوم درگیری‌ها در سوریه است و این دست و پا زدن رژیم صهیونیستی فایده‌ای ندارد. 

مقدم‌فر با اشاره به نقش سردار سلیمانی و  بسیج مردمی عراق در آزادسازی موصل، گفت:  بسیج مردمی عراق یا حشد الشعبی در کنار سایر نیروها در عراق نقش ویژه ای از خود نشان دادند. سردار سلیمانی  نماد خدمت ایران به مردم سوریه و عراق است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار