رئیس دادگستری شوش گفت: توسعه و امنیت پایدار حاصل مشارکت همه دستگاه ها و برای به دست آوردن امنیت اجتماعی همکاری همه جانبه ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،صادق جعفری چگنی بنا، رئیس دادگستری شوش بیان داشت:بر سیاست‌های کلان قوه قضائیه، حقوق عمومی مردم که شامل ریز گردها در حوزه محیط زیست و بهداشت عمومی است پیگیری می‌شود.

صادق جعفری چگنی اظهار کرد: همانطور که از دستگاه قضایی انتظار می‌رود به عنوان یکی از قوای 3 گانه با قاطعیت تضمین کننده سلامت و نظام ایمنی باشد اگر دستگاه قضایی در جایگاه خود مقتدر عمل کند شاهد مفاسد اقتصادی و دیگر مفاسد در حوزه‌های مختلف نخواهیم شد.


وی رعایت قانون و استقلال دستگاه قضایی را از معیارهای رعایت حقوق در دنیا دانست و در ادامه گفت: توسعه قضایی واجرای عدالت از نگاه حقوق دنیا با رعایت دو معیار رعایت قانون و استقلال قضایی میسر می‌شود.


رئیس دادگستری شوش ادامه داد: در جهت موازی و در چارچوب قوانین و مقررات سیاست‌های کلان قوه قضائیه و با هماهنگی مسئولان استانی در حوزه محیط زیست و بهداشت که از حقوق عمومی مردم شوش است مسئله ریز گردها در این شهرستان پیگیری خواهد شد.


وی شهرستان شوش را مهد سنت حسنه سازش عنوان کرد و افزود: در غالب شوراهای حل اختلاف و با کمک ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی شهرستان، بزرگان و شیوخ برای برقراری صلح و سازش و عدم قضایی کردن پرونده‌ها اقدام خواهد شد.


جعفری چگنی گفت: از طرح‌های اقتصادی و برنامه‌های اقتصادی دولت در سال اقتصاد مقاومتی، حمایت از سرمایه گذار و در رفع موانع حقوقی طرح‌ها اقدام خواهد شد.


وی گفت:توسعه قضایی و اجرای عدالت از نگاه حقوق دنیا با رعایت ۲ معیار رعایت قانون و استقلال قضایی میسر می‌شود.

انتهای پیام /م

امنیت اجتماعی حاصل تلاش همه دستگاه ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.