نماینده قزوین گفت: وجود متقاضیان اشتغال به خصوص جوانان و تحصیل کردگان مبین غفلت از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

معضل بیکاری نتیجه غفلت از تحقق سیاست‎های اقتصاد مقاومتی استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان داود محمدی نماینده مردم قزوین در نطق میان دستور مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نزدیک به دو ماه از انتخابات ریاست جمهوری می گذرد و مردم با حضور در پای صندوقهای رای همگان را به حیرت وا داشتند.

وی افزود: امیدوارم دولت آینده با توان و انرژی مضاعف بتواند در برابر چالش های کشور بویژه در حوزه اقتصادی، معیشتی و اشتغال اقدام کند.

محمدی ادامه داد: بی تردید پرهیز از دوقطبی کردن جامعه و تکیه بر وحدت و انسجام ملی حول محور ولایت فقیه و قانون اساسی برای تعالی و پیشرفت کشور امری مسلم و حیاتی است و باید از مسائلی که بعد از انتخابات روی داد، اجتناب کرد.

نماینده مردم قزوین گفت: امروز ایران و ایرانی به دلاوران سلحشوری که برای تامین امنیت مردم از جان خود گذشتند، افتخار می کند و به موشک‌هایی که در مقر تروریست های داعش فرود آمد می‌بالد، این اقدام پاسخی به تروریست های دست پرورده استکبار جهانی بود و نشان داد فرزندان این ملت در صیانت از حریم کشور کوچکترین اقدام نابخردانه را پاسخی پشیمان کننده می‌دهد.

رئیس کمیسیون اصل 90 خاطرنشان کرد: طبق آخرین گزارش بانک جهانی در سال 2017 کشورمان در محیط کسب و کار در میان 190 کشور جهان جایگاه 120 و در بین 25 کشور منطقه‌ای سند چشم انداز رتبه 16 را دارد که به هیچ عنوان درخور و شایسته نیست.

وی بیان داشت: برای پیشبرد و تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی باید به سوی بهبود شرایط کسب و کار حرکت کرد، بی تردید امروز همه نهادها و دستگاه های اجرایی باید برای اتخاذ روش های جهادی و انقلابی به سوی اهداف مورد نظر حرکت کنند.

نماینده مردم قزوین تاکید کرد: امروز سیل متقاضیان اشتغال خصوصا جوانان و تحصیل کردگان مشکلات شدید جامعه کارگری و تولیدکنندگان و ده‌ها شرکت دیگر مبین غفلت از سیاست های اقتصاد مقاومتی بوده و کمتر روزی است که اخبار مربوط به صندوق های بازنشستگی و موسسات مالی توسط افراد و کسبه شنیده نشود البته این مسائل ریشه در مسائل اقتصادی دارد و باید در اسرع وقت شرایط اقتصادی کشور را ساماندهی کرد.

محمدی افزود: دولت دوازدهم در حال شکل گیری است و انتظار می رود با هدف قرار دادن تولید و اشتغال و به کارگیری نیروهای کارآمد زمینه ایجاد حکمرانی خوب که بتواند باری از دوش مردم بردارد، محقق شود.

انتهای پیام/

دولت آینده با انرژی مضاعف در مقابله با چالش های اقتصادی اقدام کند 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار