سمنان؛

دستگیری باند سرقت شش نفره در مهدیشهر

اعضای باند سرقت ۵ میلیارد ریالی در مهدی‌شهر دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ سردار روح‌الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: اعضای باند ۶ نفره سرقت ۵ میلیارد ریالی در شهرستان مهدی‌شهر دستگیر شد و به مراجع قضایی منتقل شدند.


وی افزود: چندی پیش گزارش‌های متعددی از سرقت در شهرستان مهدی‌شهر به نیروی انتظامی ارسال می‌شد که پیگیری این پرونده در دستور کار پلیس قرار گرفت.


سردار قاسمی با اشاره به اینکه تاکنون 62 فقره سرقت در انواع مختلف از سوی این باند 6 نفره انجام‌شده است تصریح کرد: مجموع ارزش ممالی این سرقت‌ها 5 میلیارد ریال برآورد شده که با دستگیری این افراد توسط پلیس اموال سرقتی پس از بررسی پرونده به مال‌باختگان بازمی‌گردد.


وی با بیان اینکه سرپرست این باند و عملیات‌های سرقت آنان یک فرد معتاد است افزود: 3 تن از این افراد از نوجوانان 12 ساله مهدی‌شهر هستند.


فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اقدامات انجام‌شده پلیس افزود: با تحقیقات میدانی و کنترل نامحسوس برخی مناطق در شهرستان مهدی‌شهر این سارقان در یک عملیات دستگیر و روانه زندان شدند.


وی اظهار داشت: سارقان نوجوان پس از دستگیری در بازجویی‌های اولیه به دریافت مبالغ ناچیزی به‌عنوان دست مزد از سرپرست معتاد این باند سرقت اعتراف کردند.


انتهای پیام/ د


دستگیری سارقان سابقه دار در مهدیشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.