بندرعباس؛

راه اندازی سامانه مشاهده آنلاین تردد خودرو به قشم

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد قشم از راه اندازی سامانه مشاهده آنلاین تردد خودروها از اسکله پهل به جزیره قشم خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،محمدرضا عباسی مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد قشم گفت:هدف از راه اندازی این سامانه شفاف سازی عملکرد سازمان منطقه آزاد است.
وی افزود: با راه اندازی این سامانه تمامی شهروندان می توانند به اطلاعات آنلاین و لحظه به لحظه خودروهایی که به جزیره وارد می شوند دسترسی داشته باشند.

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد قشم گفت: تعداد خودروهای ورودی و سرنشینان آن، میزان درآمد حاصل از تردد خودروها و تفکیک آن، نرخ تردد در ساعت و روز از مهم ترین آماری است که شهروندان به صورت آنلاین می توانند آن را مشاهده کنند.

عباسی افزود: یکی از قابلیت های مهم این سامانه، نمایش سهم درآمد تفکیک شده سازمان منطقه آزاد قشم، دهیاری و شورای اسلامی روستای لافت، صندوق بیمه آتیه و شرکت تعاونی قایق داران است.

وی گفت: راه اندازی این سامانه نخستین گام از فرآیند شفاف سازی سازمان منطقه آزاد قشم محسوب می شود .

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد قشم افزود: افرادی که تمایل دارند از آمار تردد خودرو ها در اسکله پهل آگاه شوند می توانند به سایت سازمان منطقه آزاد قشم به نشانی www.Qeshm.ir مراجه کرده و با ورود به بخش پرتال سازمانی و منوی شفاف سازی، گزینه «مشاهده آنلاین آمار تردد خودروها از سکله پهل به جزیره قشم» را انتخاب کنند.

انتهای پیام/ف

نخستین گام از فرآیند شفاف سازی منطقه آزاد قشم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.