شماری از شهروندان آمریکا با تجمع در برابر کاخ ریاست‌جمهوری این کشور، به ارتباط افراد نزدیک به رئیس‌جمهور آمریکا با روس‌ها اعتراض کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، گروهی از شهروندان آمریکا با تجمع در برابر کاخ سفید به موضوع ارتباط افراد نزدیک به دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور، با مقام‌های روس اعتراض کردند.

معترضان در تجمع در برابر کاخ سفید با حمل آدمک‌هایی از ترامپ و پلاکاردهایی که روی آن‌ها نوشته شده بود: «درباره ترامپ تحقیق کنید» اعتراض خود را به موضوع ارتباط ترامپ و افراد نزدیک به وی با مقام‌های روس بخصوص در دوره تبلیغات انتخاباتی سال گذشته اعتراض کردند.

تجمع شماری از آمریکایی‌ها بر ضد ترامپ در مقابل کاخ سفید+ عکس

در روزهای اخیر موضوع دیدار پسر بزرگ دونالد ترامپ با یک وکیل روس در دوره تبلیغات انتخاباتی آمریکا در سال دو هزار و شانزده منتشر شده است و مخالفان و منتقدان ترامپ این موضوع را تاییدی بر تبانی ترامپ با روس‌ها می‌دانند.

پسر بزرگ  ترامپ روز سه‌شنبه گفت درباره دیدارش با وکیل روسی در دوره تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا به پدرش چیزی نگفته است.

او در مصاحبه با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز گفت: امیدوار بودم که اطلاعاتی درباره هیلاری کلینتون -رقیب دمکرات پدرم- کسب کنم، اما دیدار من با «ناتالیا وسلنیتسکایا»، وکیل روس، اتلاف وقت بود ولی کاش به شکل دیگری با این موضوع برخورد می‌کردم.

پیش از این پسر بزرگ ترامپ چند نامه الکترونیک خودش را درباره این دیدار منتشر کرد و در این نامه‌ها گفته شده بود که وکیل روس می‌تواند اطلاعات حساسی را در اختیار وی قرار دهد و این اطلاعات بخشی از حمایت دولت روسیه از دونالد ترامپ است.

انتهای پیام/

اعتراض آمریکایی‌ها به رابطه افراد نزدیک به ترامپ با روس‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار