بازی یک روزه تیم ملی کریکت افغانستان در ورزشگاه تاریخی لُردز با تیم کریکت باشگاه مریلوبون (ام‌سی‌سی) به خاطر وقفه‌هایی که به دلیل بارندگی در بازی رخ داد، بدون نتیجه پایان یافت.

بازی تیم‌های کریکت افغانستان و مریلوبون در لندن بدون نتیجه پایان یافتبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، بازی یک روزه تیم ملی کریکت افغانستان در ورزشگاه تاریخی لُردز با تیم کریکت باشگاه مریلوبون (ام‌سی‌سی) به خاطر وقفه‌هایی که به دلیل بارندگی در بازی رخ داد، بدون نتیجه پایان یافت.

با این حال حضور افغانستان در این ورزشگاه و بازی با «ام سی‌سی» یکی از مهم‌ترین رویدادهای کریکت در تاریخ ورزش افغانستان به شمار می‌رود.

تیم «ام سی‌سی» که در نخست توپ‌زنی کرد با از دست دادن ۶ بازیکنش، در ۴۰ دور (آور) ۲۱۷ امتیاز گرفت و برای افغانستان ۲۱۸ امتیاز را هدف تعیین کرد.

بخش دوم که نوبت توپ‌زنی افغانستان بود تنها تا ۵ دور ادامه پیدا کرد که تیم افغانستان با از دست دادن ۱ بازیکنش ۳۱ امتیاز گرفته بود، اما بازی به دلیل بارندگی توقف و سپس بدون نتیجه نهایی پایان یافت.

تیم کریکت افغانستان به تازگی عضویت کامل شورای جهانی کریکت (آی سی‌سی) را به دست آورده است.

در آغاز بازیکنان تیم ملی کریکت افغانستان توپ‌اندازی کردند.

بازیکنان باشگاه مریلوبون (ام‌سی‌سی) نخبه‌هایی از چند کشور هستند. بازی افغانستان با «ام ‌سی‌سی» از این نظر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

در این بازی «شاهپور زدران» توانست ۳ بازیکن و «گلبدین نایب» ۲ بازیکن «ام سی‌سی» را حذف کنند.

بی‌بی‌سی نوشت: در محل مسابقه صدها افغانستانی برای تماشای این بازی به ورزشگاه لُردز آمدند.

ترکیب تیم ملی کریکت افغانستان در این بازی

«اصغر استانکزی» (کاپیتان)، «نور علی زدران»، «جاوید احمدی»، «محمد نبی»، «سمیع الله شینواری»، «ناصر جمال»، «راشد خان»، «گلبدین نایب»، «دولت زدران»، «شاهپور زدران» و «شفیق الله شفق».

ترکیب تیم «ام سی‌سی»

برندون مک‌کالوم - کاپیتان (نیوزیلند)، سام هی (انگلستان)، مصباح الحق (پاکستان)، شیف‌ناراین چاندرپل (ویست‌اندیز)، یاسر شاه (پاکستان)، سامت پاتل (انگلستان)، کریس رید (انگلستان)، جورج داکرل (ایرلند)، کریس راشورت (انگلستان)، استوارت میکر (انگلستان) و تیم مورتاگ (ایرلند)

/انتهای پیام/

 

برای اطلاع از آخرین اخبار افغانستان به کانال تلگرامی ما بپیوندید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار