طرح اوقات فراغت در بیش از یک هزار کانون مساجد استان فارس اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رضا باقری سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد فارس گفت: طرح اوقات فراغت با عنوان «آسمانی ها» در بیش از یک هزار و ۲۰۰ کانون مساجد استان اجرا می شود.
وی تصریح کرد: در این طرح، برنامه های متنوع قرآنی، فرهنگی و هنری برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان اجرا می شود.

رضا باقری بیان کرد: برپایی اردوهای فرهنگی، علمی، تفریحی و به ویژه کلاس‌های آموزش هنر از برنامه‌های این کانون‌ها در تابستان است.

وی با اشاره به هماهنگی با نهادهای مختلف و توزیع بلیط استخر، بلیط بازدید از اماکن تاریخی و موزه ها، تخفیف در موسسه زبان و آموزش رایانه و همچنین ارائه کارت تخفیف برای خرید کتاب، اظهار کرد: کار انعقاد تفاهم نامه با سایر نهاد‌ها ادامه دارد و به طور حتم بخش‌های دیگری برای ارائه تخفیف اضافه می‌شوند.

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد فارس گفت: ۲ مدرسه فوتبال هم تخفیف ویژه این ایام را برای بچه‌های مسجدی در نظر گرفته اند.

رضا باقری افزود: مدیران و یا رابطان فرهنگی کانون‌های مساجد استان می‌توانند برای تهیه بلیط در ساعت‌های اداری به دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد فارس مراجعه کنند.

وی، محور برنامه‌های این ایام را پرداختن به شعار سال عنوان کرد.

انتهای پیام/ن

اجرای طرح اوقات فراغت با عنوان آسمانی ها در کانون مساجد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.