معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان از ۲۲ تیرماه به عنوان آخرین مهلت درخواست مهمانی دراین دانشگاه یاد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،شراره جاسمی زرگانی معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان گفت: دانشجویان متقاضی مهمانی ترم تابستان تنها تا فردا (22 تیرماه) مهلت دارند درخواست خود را در سامانه آموزشی این دانشگاه ثبت کنند.

وی اظهار کرد: دانشجویان متقاضی مهمانی از 17 تا 22 تیرماه فرصت دارند درخواست خود را از طریق سامانه آموزشی دانشگاه ارئه دهند. دانشجویان متقاضی انتقال نیز تا 15 تیرماه فرصت ثبت درخواست داشتند. هنوز فراخوانی برای درخواست مهمانی در ترم مهر ابلاغ نشده است.

شراره جاسمی زرگانی افزود: انتقال برای تمام مقاطع امکان‌پذیر است اما دانشجو باید شرایط خاصی داشته باشد؛ به‌طور مثال سرپرست خانواده باشد. همچنین با انتقال از یک مرکز به مرکز دیگر در همان شهر موافقت نمی‌شود و انتقال دانشجو حتما باید از یک شهر به شهر دیگر انجام شود.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان گفت: دانشجویی که منتقل می‌شوند باید شهریه ثابت را به دانشگاه مبدأ و شهریه متغیر را به دانشگاه مقصد واریز کنند. ثبت در خواست هزینه‌ای ندارد، اما دانشجو در صورت انتقال باید مبلغی معادل یک شهریه ثابت را به دانشگاه مبدأ به‌عنوان حق انتقال پرداخت کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.