منتخبان شورای شهر آبادان برای آبادی شهر تلاش مضاعف کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛فرحانی معاون سیاسی - اجتماعی فرمانداری آبادان از منتخبان پنجمین دوره شورای اسلامی شهر خواست تا برای پویایی و آبادی این شهر تلاش مضاعف کنند.

ریاض فرحانی با اشاره به اینکه صحت نتایج اولیه انتخابات شورای شهر به تائید نهایی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها رسید، گفت: بر اساس نظر هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا، تجمیع آرای صندوق‌های مورد بازشماری در مراحل گذشته به طور مجدد انجام شد و صحت و سلامت انتخابات به تائید نهایی این هیئت رسید.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای منتخبان جدید شورای اسلامی شهر آبادان افزود: منتخبان هم‌زمان با شوراهای سراسر کشور فعالیت خود را آغاز می‌کنند که امید می‌رود با توجه به شناختی که از مشکلات و مسائل شهری دارند با یافتن راهکارهای عبور از این مشکلات، امید به زندگی را در دل مردم هر چه بیشتر تقویت کنند.

فرحانی با اشاره به ابراز ناخرسندی و گلایه مردم از نواقص و کمبودهای موجود شهری به‌ویژه در بحث عمرانی اظهار کرد: مردم همواره و در تمامی عرصه‌ها همراهی و حمایت خود را از مسئولان نشان دادند به همین دلیل، منتخبان جدید شورای اسلامی شهر بایستی بر اساس وظیفه ذاتی‌شان و با همراهی شهرداری در جهت بهبود بخشی به وضعیت و چهره عمومی شهر تلاش کنند.

به گفته وی بر اساس تائید هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و روستاها، حمید کوراوند، حسن کمری، آرش بهفر، خلیل جنامی، ناصر کعبی، عبدالکریم پوردریس، فؤاد دریس فرد، سید شریف موسوی و عبدالله کعبی به عنوان ۹ عضو اصلی و امین توانایی، رضا داوود پور، فرشید بهشتی، ریاض صنگوری نژاد و زینب حیاوی به عنوان اعضای علی‌البدل شورای شهر آبادان انتخاب شدند.

انتهای پیام/د

تلاش منتخبان شورای شهرآبادان برای آبادی شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.