٥١ مرکز فرهنگی هنری دارای مجوز در بخش های قرآنی،فرهنگنی و هنری در فاروج فعالیت دارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛،جواد نظری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فاروج گفت : مجوز این مراکز با هدف شناسایی هنرمندان منطقه در عرصه  های مختلف و جذب مخاطبان در راستای انجام فعالیت های فرهنگی هنری با تکیه بر ارزش های اسلامی و دینی اعطا شده است.

وی افزود: تا پایان سال ٩٦، مجوز فعالیت ٧ مرکز دیگر در بخش های کانون مساجد، موسسه تک  منظوره،مرکز مهارت آموزی،آموزشگاه آزاد موسیقی و شرکت خدمات غیر سینمائی صادر خواهد شد.

 نظری تصریح کرد: با فرا رسیدن فصل تابستان و در راستای پر کردن اوقات فراغت اقشار مختلف به ویژه جوانان و نوجوانان علاوه بر فعالیت های خاص این مراکز،فرهنگسرای فاروج هم اقدام به برگزاری کلاس های مختلف در بخش های عکاسی،نقاشی،خوشنویسی وادبی و . . .کرده است.

وی شناسائی و جذب هنرمندان منطقه، و ارائه آموزش های تخصصی در طول سال ، به خصوص در ایام اوقات فراغت تابستان از دیگر اهداف این اداره در راستای فعالیت های فرهنگی هنری است.

وی از راه اندازی مجتمع فرهنگی، هنری درحال ساخت فاروج خبر داد و گفت: با راه اندازی این مجمتمع فرهنگی هنری،مشکل کمبود فضا که یکی از دغدغه های اصلی هنرمندان است برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/ط

فعالیت مراکز فرهنگی و هنری در فاروج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.