در جلسه بررسی وضعیت طرح های سرمایه گذارای استان به نیازها و خواسته های سرمایه گذاران در باب مشکلات زمین، گاز، برق، تامین آب و تسهیلات بانکی رسیدگی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ محمدهمتیان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری سمنان در نشست بررسی وضعیت طرح های سرمایه گذارای استان باتوجه به مشکلات فعلی درحوزه سرمایه گذاران گفت: دولت با ارائه تسهیلات رونق تولید برای رفع مشکلات بخش خصوصی در سمنان در 2سال گذشته قدم های موثری برداشته است.

وی اظهارداشت: دراین جلسه به 3 طرح سرمایه گذاران درخصوص آخرین وضعیت مجتمع خدمات رفاهی و گردشگری اکبرجوجه درحوزه گرمسار، وضعیت شرکت پرورش مرغ تخم گذار و بررسی وضعیت مجموعه صنعت معدنی شرکت نسوز نوید در حوزه دامغان رسیدگی شده است.

منوچهرصادقی مدیر کل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری سمنان به رونق تولید و ایجاد اشتغال که یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها و هدف‌گذاری‌ها در تمام پروژه‌های ملی و استانی در سمنان است اشاره کرد و افزود: با جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و تزریق نقدینگی به پروژه‌ها و طرح‌های اقتصاد مقاومتی در استان سمنان می‌توان حمایت از تولید و ایجاد اشتغال را در بالاترین مراتب به تحقق رساند.


وی گفت: دراین جلسه به نیازها و خواسته های سرمایه گذاران در باب مشکلات زمین، گاز، برق، تامین آب و تسهیلات بانکی رسیدگی شد.


انتهای پیام/ م


دراین جلسه به سه طرح سرمایه گذاران رسیدگی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.