کرمان؛

حجاب یادگار حضرت زهرا (س) برای زنان مسلمان

مسئول پیروان عترت هیئت رزمندگان اسلام جیرفت گفت: حضرت زهرا (س) شهیده راه ولایت و حجاب است و حجاب یادگاری حضرت زهرا (س) برای زنان مسلمان است.

حجاب یادگار حضرت زهرا (س) برای زنان مسلمانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛  شفیقه شفیعی اظهار داشت: زنان با الگو قرار دادن حضرت زهرا (س) ان‌شاءالله از شفاعت آن حضرت در هر دو دنیا برخوردار شوند.

وی در خصوص گردهمایی بانوان جیرفتی مدافع حریم خانواده تصریح کرد: امروز بانوان محجبه از ساعت ۱۸ عصر در حسینیه شهدا تجمع کردند و سپس به سمت چهارراه فرمانداری جهت شرکت در این گردهمایی حرکت کردند.

شفیعی در ادامه افزود: در این گردهمایی از تمامی مردمی اقشار مختلف جامعه از جمله پیروان عترت واحد خواهران هییت رزمندگان اسلام، کمیسیون بانوان فرمانداری، کمیسیون شورای فرهنگ عمومی جنوب استان کرمان، هیئت مذهبی فاطمه معصومه (س)، ستاد نماز جمعه شهرستان جیرفت، بسیج جامعه زنان حضور داشتند.


وی در خصوص برنامه‌های این گردهمایی گفت: از برنامه های اجرا شده در این گردهمایی سر دادن شعار، اهداء گل به بانوان محجبه، دادن تذکرات کتبی به بانوان بدحجاب، توزیع سوالات مسابقه نور با موضوع حجاب و عفاف، قرائت بیانیه بودند.

شفیعی درباره نحوه جمع آوری پاسخ سوالات مسابقه نور تصریح کرد: کسانی که سوالات مسابقه را دریافت کردند باید در نماز جمعه همین هفته پاسخ سوالات را تحویل داده و جوایز خود را دریافت کنند.

وی در مورد برخی از برنامه‌هایی که از اولین روز هفته حجاب و عفاف تاکنون در سطح شهر اجرا شده است اظهار کرد: از روز شنبه جلسه پاسخ به شبهات در خصوص عفاف و حجاب در مکتب الزهرا (س) شهرستان جیرفت، برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب در سطح شهر، برگزاری نمایشگاه حجاب و عفاف در زندان.


شفیعی درباره برنامه‌هایی که تا آخر هفته حجاب و عفاف اجرا می شود توضیحاتی داد و گفت: تا آخر هفته حجاب و عفاف در مکان‌های عمومی، پارکها ، مغازه‌ها، آرایشگاه‌ها، تذکراتی به بانوان بدحجاب داده می شود به بانوان محجبه گل اهداء می شود.

وی در خصوص خواسته بانوان شرکت کننده در اجتماع مدافعان حریم خانواده افزود: خواسته به حق امروز این بانوان برگزاری این اجتماع به صورت ماهانه در سطح شهر بود.


شفیعی درباره برخی از معضلات بدحجابی در خانواده و اجتماع یادآور شد: با مراجعه به شوراهای حل اختلاف متاسفانه ریشه تمامی اختلافاتی که بین زوج‌ها بخصوص زوج‌های جوان وجود دارد، در بدحجابی است.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه افراد بدحجاب نه تنها باعث تزلزل و نابودی خانواده‌های خود بلکه باعث تزلزل در پایه‌های زندگی سایر مردم نیز هستند.


شفیعی تصریح کرد: مرد غیور و غیرتمند هم خانم و هم دختر خانمش دارای حجاب هستند و در نتیجه این خانواده دارای آرامش و امنیت است.


انتهای پیام/س

 

حجاب یادگار حضرت زهرا (س) برای زنان مسلمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار