سی‌ان‌ان روز گذشته ویدئویی را پخش کرد که از دیدار دونالد ترامپ با متهمان مداخله روسیه در انتخابات آمریکا حکایت داشت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، شبکه سی‌ان‌ان روز چهارشنبه ویدئویی را منتشر کرد که نشان می دهد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در حال صرف شام با افرادی است که نام آنها در کانون نگرانی های فزاینده در خصوص مداخله روسیه در انتخابات 2016 آمریکا مطرح شده است.

طبق اعلام این شبکه، این ویدئو در تاریخ 15 ژوئن 2013 و در آستانه برگزاری مسابقه ملکه زیبایی آمریکا ضبط شده است. طبق اعلام سی ان ان این ویدئو زوایای جدیدی را از رابطه قوی ترامپ و خانواده آقالاروف که از کشور آذربایجان هستند، آشکار می سازد.

در این فیلم، ترامپ با شور و شوق در حال صحبت با «آراز آقالاروف» تاجر و کارآفرین ساکن مسکو و پسر وی امین آقالاروف که خواننده است و «راب گلدستون» کارگزار روابط عمومی در عالم موسیقی که نام وی در ایمیل های منتشر شده از سوی ترامپ آمده است، می باشد.

ترامپ در این ویدئو در حالی که از خانواده آقالاروف تمجید می کند، می گوید آنها بیشترین نفوذ را در سرتاسر روسیه دارا هستند.

وی همچنین ابراز امیدواری می کند مسابقه ملکه زیبایی که در آن سال در روسیه برگزار می شد، سبب تقویت روابط دو کشور شود.

ترامپ در این فیلم می گوید: روسیه کشوری بزرگ و دارای نفوذ زیادی است؛ اما رابطه اش با ما زیاد نیست و من معتقدم این مسأله می تواند در حال حاضر به بهبود روابط کمک کند.

دونالد ترامپ جونیور (فرزند بزرگ رئیس جمهور آمریکا) روز سه شنبه مجموعه ایمیل هایی به گلدستون را منتشر کرد که نشان می دهد وی از دریافت اطلاعات حساسی که می تواند هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات ها را تحت فشار قرار دهد و در چارچوب حمایت روسیه از ترامپ باشد، استقبال می کند.

دونالد ترامپ جونیور در پاسخ به راب گلدستون نوشته است :" اگر اطلاعات همین است که می‌گویی من خیلی مشتاقم."

وی پس از آن دیداری با ناتالی وسلنیتسکایا داشته است که گفته شده وکیل دولت روسیه است.

بیشتر بخوانید:

افشاگری ویکی‌لیکس: کلینتون در جریان کارزار انتخاباتی با یک سفیر خارجی ملاقات داشت+ سند

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار