مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فسا از پرداخت بیش از ۲۴ میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد بهزادی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فسا گفت: ۲۴ میلیارد و ۶۸۰ میلیارد ریال وام اشتغال و کارگشایی در سه ماه نخست سال ۹۶ به مددجویان زیر پوشش این کمیته پرداخت شد.


وی افزود: این میزان تسهیلات به ۸۰۰ خانواده برای حل مشکل اشتغال، معیشت، درمان بیماری، ازدواج، تهیه مسکن، کمک هزینه تحصیلی و آموزشی پرداخت شده است.


بهزادی ادامه داد: از مجموع تسهیلات یاد شده بیش از ۱۲ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال برای ۱۱۷ طرح اشتغالزایی در اختیار مددجویان این نهاد حمایتی قرار داده شد.


وی بیان کرد: از ۱۱۷ طرح ایجاد اشتغال، ۶۵ طرح آن خود اشتغالی، ۴۴ طرح توان‌افزایی و هشت طرح آن کارانگیزی بوده است.


بهزادی اظهار داشت: همچنین، ۶۸۳ فقره وام کارگشایی با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به عنوان کمک هزینه تحصیلی، ازدواج و هزینه درمان از منابع کمیته امداد و اعتبارات دولتی به مددجویان پرداخت شد.


وی تصریح کرد: یکی از اهداف مهم کمیته امداد، اتخاذ سیاست‌های موثر و کارآمد برای حفظ عزت و کرامت خانواده‌ها و رساندن آن‌ها به مرحله خود کفایی اقتصادی است از این رو اجرای طرح‌های خوداشتغالی و ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب برای خانواده‌های نیازمند از منظر این نهاد حمایتی بسیار حائز اهمیت است.


مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فسا گفت: پرداخت کمک‌های موردی ویژه نیز یکی دیگر از سر فصل‌های خدماتی این نهاد در حمایت از خانواده‌های نیازمند است که باعث حل مشکلات فوری آن‌ها می‌شود.


هم اکنون هفت هزار و ۵۳۴ خانوار با جمعیتی افزون بر ۱۷ هزار و ۳۰۶ نفر از خدمات کمیته امداد شهرستان فسا بهره‌مند هستند.


شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.
انتهای پیام/ر

پرداخت تسهیلات به 800 خانواده زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) فسا

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار