مهاباد؛

بررسی مسائل ومشکلات صنعت سینما

مسائل ومشکلات صنعت سینما درمهابادباحضورمدیرعامل انجمن سینمای جوانان کشور بررسی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،مسائل ومشکلات صنعت سینما درمهابادباحضورمدیرعامل انجمن سینمای جوانان کشور بررسی شد.

مدیرعامل انجمن سینمای جوانان کشوردر این نشست گفت: هنرمندان با ارائه اثرهایی با محتوای لازم ازحمایت حرفه ای برخوردار می شوند.

موسوی درخصوص نبود سینما درمهاباد هم اضافه کرد: درشرایط کنونی نبود سینما در شهرستان راه اندازی سینما سیارمناسب ترین گزینه است که برای این امر می توان از طریق سازمان سینما آن راتقاضا کرد.

جعفری مدیرمالی سازمان سینمای جوانان کشور هم گفت: حمایت ازتولید نهضت محتوا دراولویت سازمان قرارداردو هنرمندان این منطقه هم با تولیدات و ارائه آن از  حمایت هایی که درنظرگرفته شده است برخوردارخواهند شد.

رئیس انجمن سینمای جوان مهابادهم دراین نشست، مشکلات اصلی انجمن سینمای جوان مهاباد را مشکلات زیر ساختی بیان کرد وگفت: با وجود این مشکلات  ذوق و استعداد هنرمندان کمک کرده تا موفق به کسب رتبه های برتردرعرصه های مختلف شوند.

بایزیدی افزود: درطول سی سال فعالیت انجمن سینمای جوان مهاباد بیش از دو هزارو پانصد هنرجو در رشته های مختلف دراین انجمن فارغ التحصیل شده اند.

درادامه این نشست رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد برحمایت از سینماگران جوان ، اشتغالزایی و فراهم کردن شرایط برای بروز استعداد و توانایی این هنرمندان تاکید کرد.

انتهای پیام/ع

بررسی مشکلات صنعت سینما در مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.