تمام روزنه‌های فرار مالیاتی باید بسته شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران به مناسبت هفته فرهنگ مالیاتی در دیدار با مدیران مالیاتی مازندران از دست اندرکاران مالیاتی استان تشکر کرد و گفت: بهترین جایگزین درآمد‌های نفتی مالیات است و کشوری که بتواند اداره آمورش را بر اساس مالیات طراحی نماید مطمئنا از ثبات اقتصادی و پایدار برخوردار خواهد شد.


وی خواستار بسته شدن تمامی روزنه‌های فرار مالیاتی شد و افزود: برای فرهنگ سازی مالیاتی باید هزینه کرد و رسانه‌ها هم می‌توانند بیشتر به موضوع فرهنگ مالیاتی و ثمرات آن در ثبات اقتصادی جامعه اشاره کنند.


مقام عالی دولت در استان ضرورت توسعه دولت الکترونیک برای شفاف سازی امور را یادآور شد و گفت:: بخش مهمی از درآمد‌های مالیاتی در استان از بخش خدمات است و الحمدلله کشوربه سمت و سوی اصلاح برنامه‌های اقتصادی در حرکت است.


استاندار مازندران خواستار همکاری و حمایت همه دستگاه‌های اجرایی استان برای وصول در آمد‌های مالیاتی شد و افزود: امروز تعامل و هماهنگی بسیار خوبی در سطح استان حاکم شده و باید از این فرصت برای تحقق برنامه‌ها و سیاست‌ها استفاده نمود.


حمزه‌ای مدیرکل امور مالیاتی مازندران گزارشی در مورد اقدامات و فعالیت‌های این اداره کل ارائه کرد و گفت: در ۳ ماهه اول سال ۹۶ مبلغ ۲۶۷ میلیارد تومان درآمد مالیاتی وصول شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱ درصد رشد داشته است.


وی خواستار مساعدت همه دستگاه‌ها برای وصول درآمد‌های مالیاتی شد.


انتهای پیام/ع


بهترین جایگزین درآمد‌های نفتی مالیات است
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار