معاون حمایت و سلامت کمیته امداد کردستان از پرداخت کمک هزینه ازدواج و جهیزیه به ۱۷۵ نفر از جوانان نیازمند به ارزش ۳۵۰ میلیون تومان در این استان خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛فرخ ذره بینان گفت: هفت میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان کمک معیشت در سه ماه ماهه نخست سال جاری به خانواده‌های تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان کردستان با بیان اینکه همچنین از طریق این نهاد یک هزار و ۱۲۰ مورد وام ضروری و کارگشایی به مبلغ چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در سال جاری پرداخت شده است، گفت: ۲۰۰ میلیون تومان کمک موردی نیز در جهت حل مشکلات مختلف نیازمندان پرداخت شده است.

وی با اشاره به فراهم کردن اجرای طرح مفتاح الجنه و بازدید از خانواده‌های تحت حمایت، بیان کرد: 2 هزار و ۲۷۴ مورد بازدید در ماه مبارک رمضان  سال جاری انجام شد، که ۲۷۵ میلیون تومان در این بازدیدها به خانواده‌های تحت حمایت مساعدت شد.

ذره بینان افزود: کمک به آزادسازی چهار نفر از زندانیان جرائم غیرعمد نیازمند به مبلغ ۱۱ میلیون تومان و فراهم کردن زمینه معافیت از خدمت سربازی و انتقال ۱۴۵ از سربازان خانواده‌های تحت حمایت از دیگر خدمات این نهاد در سال جاری بود.

وی در ادامه با اشاره به خدمات مشاوره و راهنمایی از طریق مشاوران این نهاد عنوان کرد: چهار هزار و ۳۲۵ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد از طریق مشاوره‌های فردی و گروهی آموزش و راهنمایی شده‌اند.

هم اکنون ۴۵ هزار خانوار مستمری بگیر کمیته امداد استان کردستان هستند.

 انتهای پیام/م

پرداخت بیش از هفت میلیارد  تومان کمک معیشت به مددجویان کردستانی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.